Vraag

"Info: Dit nummer belde u zonder een bericht..." uitschakelen

  • 8 February 2022
  • 6 reacties
  • 677 Bekeken

Hallo,

Is er een mogelijkheid om de “Info: Dit nummer belde u zonder een bericht na te laten” SMS uit te schakelen? Mijn smartphone toont deze info ook gewoon op het gemiste oproepen scherm dus ik hoef deze info niet nogmaals te ontvangen.

Kan dit?

Bedankt,
Dazzla


6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@Dazzla Het is niet mogelijk deze SMS-melding uit te schakelen. Enkel telefonische melding kan je zelf in- of uitschakelen via het nummer 1231. 

Ik wil geen telefoontjes van Proximus om mijn berichten te horen, wanneer ik dat wel wil horen zal ik zelf wel bellen. Hoe zet ik dat af?

Reputatie 7
Badge +4

FYI

Voicemail van je gsm of vaste lijn | Proximus

In principe zou dit dus via 1969 of 1231 optie 4 moeten kunnen 

 

Reputatie 7
Badge +4

@M_016 Optie 4 gaat enkel over de vocale melding, dwz dat je ook nog eens opgebeld wordt om te melden dat er een bericht op je voicemail staat. De melding via SMS kan je niet uitschakelen. 

Reputatie 7
Badge +4

Ik dacht dat dit de vraag was van Judeobscure, maar mogelijks vergis ik mij

Ik wil geen telefoontjes van Proximus om mijn berichten te horen, wanneer ik dat wel wil horen zal ik zelf wel bellen. Hoe zet ik dat af?

Reputatie 7
Badge +4

@M_016 Inderdaad. Ik had over die vraag overgekeken. Dacht dat je nog een late reactie postte op de oorspronkelijke vraag over de SMS. Sorry voor de verwarring en dankjewel voor je duidelijke en juiste antwoord op de vraag van Judeobscure :)

Reageer