Skip to main content

Beste, als je op proximus website onder "internet" zoekt krijg je 3 opties (internet essential, internet maxi en internet maxi + mobiel) , maar die pagina verspringt direct naar fiber.

Mijn vraag: als je geen fiber wil (minimum 63€/maand), maar enkel internet maxi (58€/maand), hoe kan je die dan bestellen?

 

 

Iemand zal me wel verbeteren als de info hieronder niet (helemaal) correct is.

Is gewoon internet beschikbaar is op je adres?
En is fiber al beschikbaar op je adres?

Gewoon internet zal je waarschijnlijk gewoon moeten aanvragen/kiezen maar bedenk wel dat op dit ogenblik de aansluiting op fiber gratis is.
In de toekomst zal aansluiten op fiber zeker betalend worden (tenzij promoties). En ooit (wanneer?) zal de koperdraad volledig verdwijnen en blijft enkel fiber over.
 


TBI: https://www.proximus.be/fiber-extreme/nl/packs/copper
Voor VDSL over koperdraden:

 


X weken geleden heeft (marketing) management een “lumineus” idee gehad (of zou het IT geweest zijn?)

= op de Proximus website wordt (altijd) automatisch fiber voorgesteld, indien niet beschikbaar op  uw adres kunt u via de website op uw adres nog het aanbod xdsl (koper) zien 

&

indien fiber beschikbaar is op uw adres kan er (normalerwijze) door de potentiële klant geen xdsl aansluiting/(koper)abo meer afgesloten worden (en/of door de kalntendienst ingeleid worden)

 


X weken geleden heeft (marketing) management een “lumineus” idee gehad (of zou het IT geweest zijn?)

= op de Proximus website wordt (altijd) automatisch fiber voorgesteld, indien niet beschikbaar op  uw adres kunt u via de website op uw adres nog het aanbod xdsl (koper) zien 

&

indien fiber beschikbaar is op uw adres kan er (normalerwijze) door de potentiële klant geen xdsl aansluiting/(koper)abo meer afgesloten worden (en/of door de kalntendienst ingeleid worden)

 

Dat wist ik niet en verklaart veel.
Dan zou het een kwestie zijn van jiezen en “bestel nu” te klikken.
Omgekeerd geldt ook?


Als je enkel maar internet zou willen kan je even goed een andere provider kiezen met Fiber die goedkoper is . . . want fiber is 5 € duurder dan Vdsl.

Je hebt al fiber vanaf 40 € bij Mobile vikings


Reageer