Beantwoord

getrouwheidskorting

  • 22 March 2024
  • 17 reacties
  • 161 Bekeken

Ik ben reeds jaren klant bij proximus maar nog nooit getrouwheidskorting ontvangen. Hoe moet ik die aanvragen?

icon

Beste antwoord door SimonsErik 26 March 2024, 07:25

Bekijk origineel

17 reacties

@SimonsErik 

Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 3
Badge +1

Mijn korting loopt normaalgezien volgende maand af, dus bij deze vraag ik alvast ook of ik hiervoor nog steeds in aanmerking kom, aub? Dus verlengen vanaf april voor 12 maanden, zowel voor mezelf als voor mijn moeder (mijn klantnummer in profiel, dat van mijn moeder in ticket).

Alvast bedankt om dit te willen checken! 

Reputatie 7
Badge +3

@SimonsErik  Dit is je geactiveerd, je krijgt hievan een mail. groetjes Luc

Mijn korting loopt normaalgezien volgende maand af, dus bij deze vraag ik alvast ook of ik hiervoor nog steeds in aanmerking kom, aub? Dus verlengen vanaf april voor 12 maanden, zowel voor mezelf als voor mijn moeder (mijn klantnummer in profiel, dat van mijn moeder in ticket).

Alvast bedankt om dit te willen checken! 

@Evy_01 Toen ik dit een tijdje terug een paar dagen op voorhand vroeg kreeg ik te lezen dat dat niet kon en ik moest wachten tot de dag daar was.

Zet het dus zeker in je agenda!

Reputatie 7
Badge +3

@Evy_01  Je krijgt een bericht van wijziging.Groetjes

Reputatie 3
Badge +1

@Luc.M Super bedankt, goed ontvangen, wordt heel erg geapprecieerd! 

Is dat voor mijn moeder ook nog mogelijk, zij heeft niets ontvangen? 

@Luc.M bedankt voor de snelle reactie. Top service!

Reputatie 7
Badge +3

@Evy_01   zij krijgt ook een mailtje. Groetjes 

Ik had ook graag een getrouwheidskorting verkregen voor mijzelf en mijn moeder. Wij zijn ook al vele jaren klant zonder deze korting te hebben gekregen.

Gegevens staan op profiel en ticket.

Alvast bedankt om dit na te kijken!

@Nadine_str 

Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen / meer informatie geven, als ze dinsdag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Vanaf wanneer heb je recht op die korting? 

@Nathalietje666

Als je ook je profiel volledig invult (zoals →  hierboven aangegeven) kan een PX moderator morgen met jouw gegevens verder laten uitzoeken wat er voor u mogelijk is.

“De getrouwheidskorting is een korting van bepaalde duur voor bestaande en trouwe klanten. Er moet aan bepaalde voorwaarden worden voldaan en deze korting is niet altijd compatibel met andere kortingen, promoties en (gecombineerde) aanbiedingen. “

Reputatie 7
Badge +3

@Nadine_str Getrouwheidskorting toegevoegd voor je moeder, bevestigingsmail volgt. Jijzelf geniet al van Affinity-korting, deze is niet cumuleerbaar. Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@Nathalietje666 Getrouwheidskorting toegevoegd, bevestigingsmail volgt! Groetjes, Heidi

Beste,

Bij deze wil ik mijn getrouwheidskortingen terug laten activeren op mijn verschillende abonnementen (pack)

Groetjes vanessa

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Vanessa 1234 Zie uw andere post.Info volgt op uw hotmail.Groetjes,Joel

Ok super bedankt!

Reageer