Skip to main content

In MyProximus zie ik dat ik gratis 10 Gb Cloud heb. Als ik ga naar Mijn producten en dan op Cloud klik, zie ik de details. Mijn login naam staat er naast en de weblink proximuscloud.be ook.

Wanneer ik tracht in te loggen met het My Proximus account krijg ik

 

In MyProximus zie ik dat ik gratis 10 Gb Cloud heb. Als ik ga naar Mijn producten en dan op Cloud klik, zie ik de details. Mijn login naam staat er naast en de weblink proximuscloud.be ook.

Wanneer ik tracht in te loggen met het My Proximus account krijg ik

 

Via de Proximus support website een e-mail sturen met als onderwerp cloud. Binnen 1 dag ofzo is het opgelost.


@Ostberg Ik veronderstel dat je dit bedoelt:

→ Stuur een e-mail naar Proximus. Gebruik hiervoor dit formulier. | Proximus


@Ostberg @Martin Bedankt, ik heb het support formulier ingevuld .. Ik kan wel niet “CLOUD” als onderwerp kiezen.


Inlog probleem  Prox. Cloud nog steeds niet opgelost. CLOUD voor PC of Laptop

Proximus Cloud error code=1008

Uh oh, looks like there is an issue at this step. You can log in again to continue your current session.Or please try after sometime.


Kan iemand checken waarom ik Proximus Cloud niet kan gebruiken.

Ik probeer het tevergeefs met mijn My Proximus account en via Mijn producten ‘Cloud ‘


@Argenteus Cloud is altijd via een formulier. Hier kies je hulp op maat, geef je uw nummer in, kies je voor technische vraag, internet, en dan zie je cloud staan.


Reageer