Skip to main content
Beantwoord

pickx app nieuw/ kan niet casten

  • 18 May 2024
  • 8 reacties
  • 176 Bekeken

Ik ben sinds gisteren gedwongen om de nieuwe pickx app te gebruiken, oude werkt niet meer. Ik kan sindsdien niets meer vasten. Ik heb alles al geprobeerd maar het icoon om te casten is weg. Ik heb een IPhone. Zijn er nog mensen met dit probleem?

8 reacties

Dit is een gekend probleem bij de PickxNew-app.
Bij de volgende updates zou dat moeten opgelost worden.

Dit is een gekend probleem bij de PickxNew-app.
Bij de volgende updates zou dat moeten opgelost worden.

Alleen jammer dat je nu moet wachten op een update … het zou fijner zijn als ze de mogelijkheid nog gaven om , bij kinderziektes, de vorige app nog te kunnen gebruiken. Nu moeten we dus maar wachten … hoelang?

Ik ben sinds gisteren gedwongen om de nieuwe pickx app te gebruiken, oude werkt niet meer. Ik kan sindsdien niets meer vasten. Ik heb alles al geprobeerd maar het icoon om te casten is weg. Ik heb een IPhone. Zijn er nog mensen met dit probleem?

Sorry, moest CASTEN zijn 😂

Dat is bij PX altijd al zo geweest op al hun toestellen als een update er op gepusht wordt, dan draaien ze die meer terug, tenzij natuurlijk er totaal niks meer zou marcheren ;-)

Hopelijk komt er vlug een debug update.

Reputatie 7
Badge +1

Ik ben sinds gisteren gedwongen om de nieuwe pickx app te gebruiken, oude werkt niet meer. Ik kan sindsdien niets meer vasten. Ik heb alles al geprobeerd maar het icoon om te casten is weg. Ik heb een IPhone. Zijn er nog mensen met dit probleem?

@Marc 263 Ik heb ook een iPhone en iPad. Ben nog niet aan de beurt voor de nieuwe Pickx app. Als ik de nieuwe installeer blijft deze nog hangen. En wordt apart op mijn iPad weg gezet. Maar zijn de instellingen van de nieuwe app hetzelfde als bij de oude, zie onderstaand voor de oude. Maar een update zal er moeten komen. 
 


 

 

Reputatie 2
Badge

I've called several times, first was said that this would be soon solved (February) after they said in May, and now they don't even answer anymore.
When I try to log a complaint after 2 days they solve it in their system and say there is no solution.
I've complaint that we also pay for something we can't fully use and they promised a refund when the issue with the app is solved.... now that on the Opvolging van MyProximus is clearly said that Proximus does not have a solution and the ticket is closed they don't offer any refund or alternative like borrowing an extra decoder so we can see TV on the other rooms.

This is really very bad customer service.

It seems to me that all of us clients should make a formal complaint so at least we get a refund and a discount in our abbonement as we are paying fully for something that does not work as promised 

Reputatie 2
Badge

Er is een update maar het was niet gemeld in de App Store. Om te kunnen updaten ik moest effectief gaan naar de app klikken en pas dan komt de info dat er is een update. En ja deze keer het werkt! Het is nu mogelijk om te casten met een iPhone.  bedankt aan de ontwikkeling team dat dit heeft opgelost

Er is een update maar het was niet gemeld in de App Store. Om te kunnen updaten ik moest effectief gaan naar de app klikken en pas dan komt de info dat er is een update. En ja deze keer het werkt! Het is nu mogelijk om te casten met een iPhone.  bedankt aan de ontwikkeling team dat dit heeft opgelost

Dankjewel voor de info, het is nu in orde !

 

Reageer