Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
Onze afstandsbediening reageert van tijd niet meer. Nieuwe batterijen, reset, test op de decoder bij mijn schoonouders (zelfde effect) al deze stappen reeds ondernomen.Kan er iemand mij de procedure bezorgen om kosteloos een nieuwe te verkrijgen?Alvast bedankt
Na 6 maanden wachten op de voltooiing van de openbare werken aan mijn straat, is het volgende week woensdag 10 april eindelijk zover en wordt de fiber aansloten 👏! Althans, dat hoop ik 🤞...Mijn bestelling van een Flex Fiber pack staat namelijk al maanden op pauze omdat bij de vorige afpsraak voor aansluiting de technieker onverrichter zake is weggegaan. Omwille van die werken die toen nog volop bezig waren, kon hij met zijn bestelwagen met geïntegreerde lift niet tot bij mijn voorgevel komen en kon hij volgens hem de fiberaansluiting onmogelijk maken.Deze werken zijn nu dus net afgelopen, maar als ik het zo bekijk, maak ik me serieus zorgen dat de aanpak met een bestelwagen met geïntegreerde hoogtewerker nog steeds niet gaat lukken.In plaats van de situatie te proberen beschrijven, heb ik een foto genomen en daarop de belangrijkste zaken aangeduid:De groene lijn geeft dus aan waarlangs de installateur de fiberkabel moet trekken om vanaf de aftakdoos op 7.5 meter hoogte op de gevel (d
Mijn internet box is ondertussen geïnstalleerd maar die kwam zonder muurbeugel. Zou dit mij alsnog toegestuurd kunnen worden?
Ik kan Orange niet bellen
@Joel M : Ik richt me tot jou omdat jij een paar dagen geleden mijn vraag over ‘compensatie voor storing vaste lijn en nummerherkenning’ afhandelde.Zoals daarin vermeld kwam op donderdag 8/2/2024 een technieker langs om de problemen op onze lijn te verhelpen. Hij diende hiervoor onze modem te vervangen door een nieuwe Internet Box, deed al wat nodig was voor het verhelpen van de storing en de nummerherkenning en nam op donderdag 08/2 ook onze oude modem met zich mee.Ik zag een paar dagen later in My Proximus dat er een bestelling genoteerd stond op datum van 8/2: als ik het nog goed voor heb stond daar in 1ste instantie iets over retour van de modem tegen een bepaalde datum (ik geloof tegen 9/3 maar hiervan heb ik echter geen print screen gemaakt). Aangezien de technieker deze heeft meegenomen was ik van oordeel dat deze bestelling zou ‘afgerond’ worden zodra de oude modem terug in jullie bezit was.Op 16/02/2024 ontving ik volgende brief van de Proximus-technieker:Gisteren, op 20/2/20
Zowel mijn zoon als ikzelf hebben een Synology NAS. De NAS van mijn zoon bevindt zich in zijn woning, de mijne in mijn woning.Mijn zoon wenst mijn NAS als backup te gebruiken van zijn NAS. Van Synology zelf kregen wij de volgende opmerking: We recommend setting a DDNS address on the destination NAShttps://kb.synology.com/DSM/help/DSM/AdminCenter/connection_ddnsAnd recommend the following ports from the router to the NAShttps://kb.synology.com/DSM/tutorial/What_network_ports_are_used_by_Synology_servicesHet eerste, instellen van DDNS-adres hebben we al gedaan. Het volgende, het omleiden van mijn router naar mijn NAS nog niet. Hier heb ik problemen mee. Ik weet niet waar en hoe ik dit kan doen.Kan u mij hierbij helpen a.u.b.?
Nadat ik enigzins geforceerd ben tot het aanschaffen van een fiber aansluiting, het gaat meer kosten en anders gaan we je afsluiten binnen een jaar dan toch maar ok gezegd. Vind nog altijd dat dit geen manier is om met klanten om te gaan maar soit. 3 dagen voor de voorgestelde afspraak kreeg ik op 12 april een mail dat deze niet doorging en dat ik tot 4 april een nieuwe afspraak kan maken. Als ik op de link klik kom ik uit op onderstaande alsof ik een afspraak gemist zou hebben die proximus nota bene zelf geannuleerd heeft… en geen enkele optie om een nieuwe in te plannen...
Vandaag update gebeurd en sindsdien alle opnames en geplande opnames verdwenen .al reset gedaan maar niet opgelost .wat nu ?
Blijkbaar is er een probleem met de leidingen en krijg daardoor constant storingen . Maar vooraleer er een deftige oplossing komt is er ondertussen al 2 techniekers geweest en +|_ 10 keer getelefoneerd . En ik heb de indruk dat ik het laatste nog niet gezien heb. Dit is 12 dagen bezig. Ze hebben fiber gelegd maar ik ben nog niet aangesloten. Heeft iemand hiermee ervaring?
Sinds een week kan ik de HLN + artikels niet meer lezen. Heb al een mail naar HLN gestuurd maar nog niet opgelost. Kan een medewerker van Proximus dit misschien in orde brengen aub?Dank u,Mvg,
Hallo , 1.Toen techniekers kwamen voor fiber , hebben ze deze niet willen instaleren in huis ( waar oude verbinding was ) het zou en moest in de garage zijn op een zeer slechte plaats....maar soit. 2. Verbinding niet goed "geen probleem je krijgt een booster gratis want is nodig , maar voor een 2de is betalend " zei hij Verbinding niet altijd optimaal en snelheid tjah … maar soit. 3.Plots factuur Maart beetje hoger = booster plots wel betalend tenmiste 1/2 ervan. 4. Contact via chat ( eerst de f*** robot) dan vriendelijk iemand = uitleg /-oplossing /- bleek promotie te zijn/-maar aanpassing word gedaan naar weer gratis"Want soms heb je niet te kiezen en is hij nodig zoals in mijn geval en het verschil zal afgetrokken worden van factuur April." zei ze . 5.Factuur April is daar en tot mijn verbazing is het nog eens een beetje verhoogt : m.a.w. booster volledig te betalen en niks te zien van kredit/- aanpassing/-gratis6.Conclussie : FABELTJES IN PAKJES.Kan iemand mijn dan even iets ander
Beste, Kan ik voor factuur 7433259675 een uitstel van betaling tot 30/04 kunnen krijgen? Alvast bedankt
Hallo , ik ben proximus klant ( flex s ) , ik wou een bijkomend smartphone + abonnement bijnemen ( bvb samsung galaxy s23 ) , dit zou mij 99 euro kosten + 51 euro per maand voor abonnement . Als ik echter dezelfde smartphone + abonnement zou nemen als niet - klant , dan zou mij dit 99 euro + slechts 44,99 euro per maand kosten . Nu is mijn vraag : WAAROM MOET IK ALS BESTAANDE KLANT MEER BETALEN VOOR EEN SMARTPHONE MET ABONNEMENT DAN ALS NIEUWE KLANT ???? Alvast dank voor uw antwoord, ik ben benieuwd . mvg Frank
Hallo Allemaal, op 28 maart plaats ik een bestelling via de webshop van Proximus (dit voor mijn zaak).ik krijg een order bevestiging met dat de betaling ok is.Voor de rest niks mail meer ontvangen , enkel dat ik dinsdag 2 april mijn gsm geleverd zou krijgen.Dus 2 april neem ik contact op met hun, Aja maar mevrouw u bestelling is geannuleerd want je hebt geen ID doorgestuurd.Blijkbaar hadden ze problemen met hun webshop en heb ik geen verder mails aangekregen.. oeps foutje van hun.399 euro kwijt & geen nieuwe gsm… ik moet hem maar gewoon opnieuw kopen zeggen ze.. maar mijn 399 euro zie ik niet terug!
Beste,ik merkte dat mijn getrouwheidskorting verstreken is en betaalde deze maand dus meer voor mijn abonnement. Uit het verleden weet ik dat je die korting als klant ieder jaar weer moet aanvragen. Is het mogelijk om dit voor mij weer in orde te maken aub? Of moet ik hiervoor naar de klantendienst bellen?Mvg,Kathy
Beste, Mijn klantnummer is 62xxxx96. Jullie hebben mij in april 2023 de getrouwheidspremie toegekend. Ik weet dat dit elk jaar opnieuw moet aangevraagd worden. Kunnen jullie dit opnieuw activeren aub? Want ik zie dat deze vervallen is. alvast bedankt.Groetjes,
Originally I had a Mobile Maxi subscription with ProximusI asked to change that subscription to Prepaid, and at the same time, I ordered one ESIM subscription (Unlimited) The ESIM is done. However, the number that I wish to change to Prepaid did not show up in MyProximus account. I emailed to Customer Care team to ask about this issue. I was very careful to write the Prepaid number in both the Subject and Email content to make sure they understand which number they need to check 5 minutes later, I got an email of confirmation that MY ESIM WILL BE CHANGED INTO PREPAID. I came to the shop and ask them to recover → the staff at shop told me: NO, it is still active in the system as ESIM Subscription. I show him the confirmation email, but he said: I dont know, but everything is still ok Today, MY ESIM CHANGED TO PREPAID. I really do not understand what kind of service Proximus has. SO TERRIBLE.
Sommige mails komen niet in mijn Apple mail inbox binnen (ik zie ze even kort verschijnen en zijn dan nergens te vinden). Online in de Proximus webmail zijn ze wel gewoon in de inbox te vinden (dus niet in junk-spam*- of ongewenste map). Iemand die weet waar dit aan ligt? Komt bij mijn iPad en iPhone voor. alvast bedankt
Ik heb gisteren een topic geplaats onder de verkeerde subforum.Hoe kan ik die topic aanpassen of kan ik die zelf verwijderen?Bedankt
Voor mijn verjaardag mocht ik 30 foto's gratis afdrukken. Nu wou ik dat vandaag doen maar kan ik nergens deze promotie nog terugvinden. Als ik me niet vergis had ik nochtans nog tot januari de tijd hiervoor. Kan iemand me hierbij helpen?
Sedert korte tijd heb ik ook TV via Proximus vaste lijn met decoder box.Ik heb de lijst van de zenders in Vlaanderen gedownload.Ik stel vast dat het kanaal 78 National Geographic Wild en kanaal 150 Stingray Classica niet kan bekijken.Wat kan ik doen om deze kanalen te bekijken?Met vriendelijke groeten,J. Christiaens
Tijdens een telefonisch onderhoud tussen een medewerker van Proximus en mijn schoonmoeder (83 jaar) werd haar gevraagd of ze akkoord was om een nieuwe telefoonkabel te leggen. Ze dacht dat dit een noodzakelijke interventie was en ze ging telefonisch akkoord, niet wetend dat het in werkelijkheid om de vooraanleg van een fiberaansluiting ging. Nadien kreeg ze dan een “bevestiging van uw aanvraag”. Hoe kunnen we deze bestelling nu annuleren? Op de site van Myproximus blijkt het niet zo simpel te zijn om dit makkelijk te regelen. Graag advies over de te volgen (sluitende) werkwijze. Alvast bedankt voor alle nuttige info.
Mijn Tv maakt geen connectie meer sedert zaterdagavond. Alles geprobeerd, niks helpt. Kabels uitgetrokken, proberen te resetten. Telefonisch contact opgenomen ==> melden technish probleem en ze zijn er mee bezig terwijl internet perfect werkt en in de buurt geen werken zijn, ook geen moeilijkheden bij andere mensen. Jullie zijn telefonisch gewoon niet onbereikbaar terwijl er staat 7/7!! Chat via de site gaat ook al niet, ook niet bereikbaar. Wat is dit toch zeg? Kunnen de mensen niet gewoon worden geholpen en een technieker sturen? Als dit nog aanblijft, zie ik mij verplicht om een andere provider te nemen! Dan zal ik misschien vlugger tv hebben
vanrampelberg Ingrid ***** zie profiel .. ik heb deze week via tool onderzocht of dat ik recht heb op sociaal tarief tv internet ze hebben ja geantwoord ik ben persoon met handicap ik heb een tegemoetkoming ik heb twee weken geleden maar een Proximus schop geweest maar ze hebben mij daar niet kunnen helpen omdat ik geen brief ontvangen heb zou het mogelijk zijn of dat uw dat met mijn rijksregister nummer niet zou kunnen onderzoeken
Ik had nog een scarlet.be gratis webmail in gebruik. Het type webmail waarvan men het paswoord niet kon wijzigen. Deze is nu gehackt met alle gevolgen van dien. Mijn 2dehands account werd via deze mail overgenomen en gebruikt voor oplichting. Ik kan zelfs nergens meer inloggen. Wie of hoe kan mijn Scarlet webmail account nu blokkeren en verwijderen?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.