Skip to main content

Probleem met printer raakt niet opgelost,ook niet na telefonische hulp.
Na installatie van fiber is mijn printer niet meer online te gebruiken,Wifi werkt niet meer.
Kan printer wel vinden bij Wi-Fi instellingen,daar wordt Pin code router gevraagd,8 cijfers,die geef ik in>>informatie ophalen v/d router
Daar verschijnt:De netwerkinstellingen kunnen niet door Windows worden opgehaald van de router.
Kleine opmerking:Ik vind dat na de installatie van fiber,waar ik wel heel tevreden over ben,mijn toestellen wel naar behoren mogen(moeten) werken
mvg. 

Probleem  met printer is opgelost.Zoals mij aanbevolen is door helpdesk Proximus heb ik een Computerspecialist gekontakteerd en die heeft er ook een tijdje achter moeten zoeken,heeft mij wel €60 gekost!!


wat was dan uiteindelijk het probleem ?


Printer maakte geen verbinding met laptop en I-Phone..

Naam van de printer was wel te zien bij internetverbindingen,daar liep het blijkbaar verkeerd,Bij de vraag “verbinding maken” moest de pincode van de router (8 cijfers) ingebracht worden maar dat werkte dus ook niet.

Mijn PC specialist heeft dan nog heel wat geprobeerd en uiteindelijk is het hem gelukt.


Antwoord aan Martin 

ps : de oplossing was om de printer via wifi direct (op menu printer) aan te sluiten en dan de pc via wifi te connecteren op  wifi netwerk en paswoord van de wifi direct printer (paswoord en login op display printer) en nekeer die connectie was gemaakt, terug connecteren met het thuisnetwerk


@ebenie Bedankt voor je feedback.


Reageer