Skip to main content
Waarom heb ik geen verbinding achter het cordon (in Polen)?

Verbinding met?
Heb je internet? Roaming?


Verbinding met?
Heb je internet? Roaming?

Niets, ik heb geen roaming


Op je toestel, heb je roaming ingeschakeld?

 


En belangrijk; je bedoelt waarschijnlijk 3G/4G/5G (en post via wifi?).
Heb je wel bereik en is het locaal beschikbaar?
Of wil je toevallig internet gebruiken op een “blinde plek”? Die zijn hier ook.
 


@Maksym meer info over roaming vind je hier : https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_eu_roaming_global/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/mobiele-telefonie/abonnement/abonnement-wijzigen/vragen-over-roaming-in-europa.html?v1=email&v2=help_mas_faq&v3=email_mas_cvm

https://www.proximus.be/nl/id_cr_roaming/particulieren/mobiel/mobiel-en-roaming-opties/international-en-roamingtarieven.html

Als je met deze tips niet geholpen bent, hou ons dan zeker op de hoogte. 


Reageer