Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
Kunnen updates teruggezet worden naar vorige updates om te mogelijke problemen op te lossen en kan je nadien nog terug naar de nieuwe update?
Telkens ik een programma will bekijken via de Pickx app op Apple TV krijg ik sinds de nieuwe app error code 16
Beste, Wij hebben 4 wifi boosters die we graag zouden willen terugsturen. Deze waren niet zo efficiënt voor de toepassing en hebben een andere oplossing gevonden.Kun je mij de nodige instructies hiervoor bezorgen aub? Alvast bedanktmvgKathleen Vandecandelaere
Sinds vorige week hebben wij geen tv meer. Er is een technieker langs geweest die niets kon doen zonder nieuwe afspraak, dus nieuwe afspraak gemaakt voor vrijdag. De technieker laat voor de derde keer ons in kou staan zonder iets te laten weten. Vanaf vandaag is ook onze wifi weggevallen en nu kunnen we niets meer.. Ik vind het heel jammer dat de service zo verloopt en sinds we naar proximus zijn overgeschakeld ondervinden we enkel problemen.
De laatste weken krijgt mijn vrouw op haar skynet adres een overvloed aan berichten dat haar pakje niet kan geleverd worden. Onnodig te zeggen dat we niets hebben besteld. Ik stuur die mails getrouw door naar verdacht@safeonweb en krijg dus evenveel ontvangstmails binnen.Eerste conclusie is dus dat de Spamfilter van Proximus niet werkt, wat al eerder is aangehaald. Tenzij de spam die aan mij is gericht wel wordt gefilterd, want ik ben spamvrij 😁Zelf een filter (regel) instellen tegen de spammails helpt ook niet. Het mailadres van de afzender is telkens een ander buitenlands mailadres. Uiteraard is “pakketje” in het onderwerp geen goed filterelement voor dat ene bericht als ze wel toevallig een online bestelling zou hebben gedaan. Anderzijds omdat bij de meeste (of allemaal?) de naam van mijn vrouw aan mekaar geschreven als deel van de afzender voorkomt (voornaamnaam <afzender@buitenland>) heb ik dit zo (voornaamnaam) ingesteld. Maar de spamfilter doet zijn werk niet.Ook de mail
Dageljks krijg ik valse mails die ik blokkeer maar sommigen komen steeds terug. een hardnekkige is o.a info@lad.offerteinlove.be. Ik stuur die altijd door naar verdacht@safeonweb.be en blokkeer ze daarna. Maar ze blijven komen. Wat kan hier tegen gedaan worden?
GeachteHeeft er iemand ook moeilijkheden gehad met Netflix deze week.Kan wel de keuzemenu openen maar indien ik een programma wil heropenen of een nieuwe serie kies gebeurt er niks en krijg soms een purper scherm.Met de afstandsbediening kan ik niet meer vooruit of achteruit.Ik moet dan wel de stekker eruit trekken en opnieuw wachten voor op te starten.Andere programma's met TV Guido doen het goed.Durf kanaal 57 niet meer openen!Dank.
Ik zou mijn externe schijf op de TV Box willen aansluiten om via Wifi Time Machine backups te maken is dat mogelijk, ik denk wel dat er hiervoor een USB poort moet zijn.
Het skynet-paswoord van mijn vader is vergeten. Proximus zendt een link naar zijn mailbox om een nieuw paswoord in te stellen, maar zonder het paswoord geraakt hij niet aan zijn mails. Is er een andere manier? Peter
Ik zou graag een muurbeugel willen voor mijn internetbox, deze stak niet in de doos.Is het mogelijk om mij dit te bezorgen?
Ik maak gebruik van de android TV box.Sinds gisteren (18/04/2024) rond 18u30 is er een probleem met de VRT stream (op 1). Eerst beweerde de tv box niet meer verbonden te zijn met ethernet, sinds toen gaat het wat mis. Ik kan gewoon tv kijken op alle zenders, opnames bekijken en TV on demand gebruiken. Van zodra ik naar 1 zap (vrt) begint de stream te stotteren, het blijft gaan maar per halve seconde. Dan zappen naar een andere zender (eender welke) gaat traag en buffert (draaiende cirkel) waarna alles weer normaal werkt.Dat is reproduceerbaar.Ik heb al:Android box herstartEthernet kabel reseatedSwitch herstartRouter herstartNogmaals android box herstartSuggesties? (getest via pickx op de gsm zowel op wifi als 5G werkt dat zonder problemen)
Ik heb 2 weken geleden (26 maart) mijn nieuwe decoder opgehaald en nu is de oude reeds gedeactiveerd. Waarom zeggen jullie dan dat we een maand de tijd hebben?
Hey, Ik vroeg me af of er meer informatie beschikbaar is over de capaciteiten van de V7c in verband met ondersteuning voor dolby vision, HDR formaten en dergelijke?
Ik heb net een film in HD gehuurd. De film speelt ad maar er is geen geluid. Nochtans werken de HD kanalen wel (bv EenHD, KetnetHD). Proberen iemand bij Proximus te bereiken is hopeloos. Enig idee hoe oplossne of met wie contact opnemen?
Hallo , wij hebben sinds woensdag 20 maart fiber aansluiting met de nagelnieuwe TV box ( denk dat dit de V7c) is. Wifi gaat supersnel , zowel op laptops als op de smartphones , daar geen probleem.Wat WEL een probleem is : Elke morgen moeten wij de TV box opnieuw resetten , als we namelijk alles opstarten dan hebben we enkel een klein beeld linksboven op onze TV , na een reset ( instellingen → instelling toestel → apparaatvoorkeuren → over → resetten → alles wissen ) , start de TV box opnieuw op , moeten we alles opnieuw instellen ( wifi , enz … ) en dan hebben we weer goed beeld . Wordt de tv en tv box voor enkele uren uitgezet , dan moeten wij telkens opnieuw de tv box resetten.Dit kan toch niet de bedoeling zijn !!!! ps : onze TV is een nieuwe SAMSUNG smart tv ( SAMSUNG TV QE65Q70B - 65 inch ) , we hadden voordien Orange en daar NOOIT problemen gehad .Volgens mij ligt het aan de nieuwe TV box .Ik heb reeds vanalles geprobeerd , maar feit is dat het nog maar een recent nieuw produc
Beste, graag een oplossing . Al enige tijd kan ik een opname niet stoppen en niet verwijderen van de recorder. Ondertussen is het al een jaar dat ik de opname van een Harry Potter film niet gestopt krijg en daarmee ook niet kan verwijderen. Daarbij heb ik ook het gevoel dat er veel minder opslag is naargelang de opnames die op de recorder staan. Mvg
Ik heb vandaag de nieuwe TV-decoder moeten installeren, niettegenstaande ik nog 14 dagen had, maar hiervoor heb ik andere klacht gestart.Ik zie met nieuwe decoder dat we niet meer op lange termijn kunnen opslaan, opnieuw een vermindering van de diensten geleverd door ProximusTijdens de installatie moest ik me ook door heel wat privacy-teksten worstelen, maar hoe en waar je privacy beschermen en wat er met je data gedaan wordt dat is vervat in veel niets-zeggende woorden. Proximus schermt wel met GDPR maar gaat met één van de grootste data-verzamelaars in zee. Waarom krijgen we niet de mogelijkheid om te zeggen dat onze data niet wordt gedeeld of dat we niet wensen gebruik te maken van de google-diensten. (kom niet af dat ik dan niet met mijn google-account moet inloggen, zelfs zonder account verzamelt google mijn data)
Ik kreeg net een sms van jullie dat er een pakket voor mij onderweg is. Ik dacht een oplossing te ontvangen voor mijn klacht van gisteren en eergisteren, maar niet zo.Ik open de link in de sms, na verificatie dat dit geen spam is, en wat zie ik de klantgegevens van iemand anders, dit is een duidelijke en gevaarlijke inbreuk op GDPR.Het is ook niet dat klantnummer, naam en woonplaats lijken op mijn gegevens.ik begin me toch serieus vragen te stellen over jullie procedures en de veiligheid van mijn gegevens bij jullie. Als ik inbel op jullie servicedesk moet ik zelfs mijn geboortedatum geven, waar ik het nut niet van zie, maar ondertussen sturen jullie zelf de interne gegevens door naar andere mensen
Graag mijn promomails in het Nederlands.
Beste,Gisteren, 14 april 2024, zaten we meer dan 12u zonder internet en dus zonder Wifi en TV. Telefonisch gaf men aan dat er werken aan de gang waren. Dit echter zonder voorafgaandelijke melding en zonder zicht op einde werken.15 minuten na de melding was het probleem plots opgelost.Waar en hoe kan ik hier een compensatie voor aanvragen?
Vandaag 17 April zou er iemand langskomen om ons over te plaatsen van telenet naar proximus voor tv en internet.Eerst krijg ik bericht dat hij er zou zijn tussen 9-13uur. (via mail begin April).Vandaag krijg ik bericht dat hij er tussen 9en11 uur zou zijn, tot hier perfect en ik wachten.(via bericht).Om 12u42 krijg ik bericht binnen twintig minuten is technieker er.Rond deze tijd stopt een van mijn techniekers bij mij thuis om plannen werf te bekijken, nu komt het straffe.In de bestelwagen voor mijn deur zit een stagair van een technische school te wachten tussen 12u55 en 13u30 tot mijn werkman terug buitenkomt.De privé auto en twee bestelwagens staan op mijn inrit eentje met zelfs nog persoon in langs mijn brievenbus, mijn bureau is de venster langs mijn voordeur.Deze persoon presteert het dus om de man in de bestelwagen en mijn venster niet te zien.Straf en ik ben ontgoocheld nu tellen ze me nog 48 € of zo iets (natuurlijk via domicil) omdat die man van hun geen goesting had om ons t
bevat mobilus S gratis public wifi?
Bij ontvangst van een nieuwe modem 3 dagen zonder internet gezeten. De eerste dag is er een technieker langsgekomen die zei dat er een poort geblokkeerd was en dat dit vanuit Brussel moest worden opgelost. Hij zou het de volgende dag laten oplossen en indien nodig nog eens langskomen. Daarom heb ik speciaal verlof moeten nemen om thuis te zijn. De hele dag niemand gehoord en bij de klantendienst van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk bellen ze om 17u (!!) om te zeggen dat de technieker ziek is en dat hij de volgende dag in de voormiddag langskomt. Hierdoor nog een extra dag verlof moeten nemen. Weer heel de dag niks gehoord en weer van het kastje naar de muur gestuurd door de klantendienst. Uiteindelijk om 18u30 telefoon gekregen van de technieker dat hij met een simpele druk op een knop het probleem vanop afstand heeft opgelost. Door een ontoereikende communicatie bij Proximus heb ik 2 dagen verlof moeten nemen en 3 dagen zonder internet en tv gezeten. De ontvangst in ons
Beste ik heb de stappen doorlopen, maar desondanks nieuwe batterijen en een reset werken 75pr van onze knopjes niet meer van de afstandsbediening. op welke manier kan ik een nieuwe aanvragen?
Hallo,Op jullie vraag heb ik mijn oude BBox en booster vandaag opgestuurd met het toegestuurde verzendlabel via een Postpunt. Ik heb echter geen bevestiging gekregen van deze verzending. Klopt dit?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.