Skip to main content
Vraag

aanpassing contract na 1 jaar

  • 16 July 2024
  • 4 reacties
  • 52 Bekeken

Vorig jaar kwam er een deur aan deur verkoper van Proximus. Hij bood mij een contract aan , na een jaar zie ik plots dat mijn betaling van 65 euro naar 99,99 euro gaat zonder verwittiging.  In dit pakket zit zelfs vaste lijn, wat ik niet heb. Ik belde naar proximus klantendienst en volgens hun was het een bouwpromotie. Vreemd aangezien ik er al 12 jaar woon.   Omdat ik in discussie ging met de klantendienst om mijn standpunt te verduidelijken werd de lijn gewoon onderbroken. Ik belde terug en toen was er een vriendelijke dame die inderdaad toegaf dat die praktijken niet echt  transparant zijn.  Ze stelde voor om die verkoper van Proximus zelf op te bellen om een nieuwe promotie af te dingen. . Zelf kon ze niet veel doen  buiten  mijn vaste lijn afzeggen en mij een korting van 5 euro geven. Maar de gegevens van die verkoper heb ik niet meer.

Ook voor mijn 2 e verblijf aan zee is er nu een promotie maar men kon binnen de klantendienst niet zeggen hoeveel ik nadien zou moeten betalen. Aangezien ik al klant ben zou dit wel minder zijn. Toen ik dreigde om te vertrekken bij Proximus zei de klantendienst ( toen ik de eerste keer belde) dat mijn contract in mijn 2 e verblijf dan aanzienlijk zou stijgen..

Ik ben niet akkoord met de gang van zaken dat contracten plots met 35 euro stijgen zonder voorafgaande communicatie.  De verkoper van Proximus heeft tegen mij gezegd dat ik na een Jaar moest bellen naar de klantendienst voor mijn vaste lijn af te zeggen. Er werd niets gezegd over een serieuze stijging van het contract.    De klantendienst zei ook dat de prijzen bij de verkoper anders zijn dan in de winkel.  Graag meer duidelijkheid en transparantie over het contract op mijn domicilieadres en op mijn 2 e verblijf.  

4 reacties

@Kurta 
Omdat de PX moderatoren dit zouden kunnen zo goed mogelijk onderzoeken en meer informatie geven, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst .
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 6
Badge +2

Wat doe ik met een zogenaamde  deur aan deur verkoper van Proximus? Hem gewoon aan de deur zetten. 

Dat is inderdaad wat ik doe met gelijk welke aan deurverkoper!

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Kurta vul je de klantgegevens in het klantprofiel aan voor nazicht? Groetjes, Heidi

Reageer