Skip to main content

Plots kan ik niet meer inloggen op my proximus krijg dan de mededeling reset uw wachtwoord  voor  nieuw mobiel nummer terwijl ik helemaal geen nieuw mobiel nummer heb resetten lukt ook niet want men zou  een e-mail sturen maar er komt geen e-mail .  Maar eigenlijk heb ik dus helemaal geen nood aan een nieuw wachtwoord  om in my proximus in te loggen

@flip lukt het via deze methode niet 
                      Login of wachtwoord van MyProximus vergeten? | Proximus

NB: in sommige situaties wordt gevraagd om een nieuw wachtwoord in te stellen als het al te oud is maar ik weet niet of PX dit toepast!


@flip Er is mail verzonden met het geresette wachtwoord naar het ons gekende emailadres.


Geen e-mail ontvangen  ontvang  wel normaal  mijn mails dus dat is ok  maar heb al ondervonden dat  mails van het forum soms dagen later komen . Mijn e-mail adres is nog altijd hetzelfde dus daar kan het niet aan liggen Ook als  ik wil resetten om een wachtwoord in te stellen sturen ze me   een e-mail volgens de uitleg maar er komt niks. Begrijp er niks van  want  normaal gaf ik mijn e-mail adres in en mijn wachtwoord  om naar my proximus  te gaan en plots werkt dit niet meer en komt er een vraag over een nieuw gsm nummer , ik heb geen nieuw gsm nummer ook geen abonnement voor mijn gsm  en herlaad gewoon telkens via  pay & go 


@flip Er is mail verzonden met het geresette wachtwoord naar het ons gekende emailadres.

Niks ontvangen


@flip Het enige wat ik nog kan doen is jouw account verwijderen zodat je een nieuwe kan aanmaken.


Laat maar ik ontvang mijn mails  waarom die van jullie niet doorkomen  geen idee dus om meer problemen te vermijden  laat ik het liever zo.


@flip Geen enkel probleem.


Reageer