Vraag

Mobile Internet XXS opzeggen

  • 12 January 2022
  • 13 reacties
  • 333 Bekeken

Omdat Mobile Internet XXS vanaf maart 2022 betalend wordt en ik er toch geen gebruik van maak zou ik dit product willen opzeggen. Ik zie echter geen mogelijkheid om dit zelf, via MyProximus, te doen. Kan U mij hierbij helpen?


13 reacties

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Reputatie 7
Badge +3

@Harry_03  Dag Harry, dit is in orde. Groetjes Luc

 

Bedankt voor de snelle interventie.

Dag iedereen, ik zou ook de optie mobiel internet xxs willen opzeggen omdat ze betalend wordt. De simkaart met nummer 0470 82 60 92 mag dan stopgezet worden.

Kunnen jullie daarbij helpen?

Alvast bedankt voor de reactie.

Reputatie 7
Badge +3

@LiesbetA  Dit zal opgezegd zijn op 1/6/2022 . Groetjes Luc

Hallo, ik wil ook de optie mobiel internet xxs willen opzeggen omdat ze betalend geworden is. De simkaart met nummer 0477 18 63 56  mag dan stopgezet worden.

Kunnen jullie me laten weten hoe ik dit moet doen?

Alvast bedankt. 

Reputatie 7
Badge +3

@Isa1702  Dag Isa, ik heb dit voor jou gedaan. Fijne dag nog

Dankjewel 

Reputatie 7
Badge +3

@Isa1702  Graag gedaan. Fijne dag nog

Beste, het product “Mobile Internet XXS” (nummer 0470 11 7* **) mag geschrapt worden uit mijn producten omdat ik hier geen gebruik meer van maak.

Alvast bedankt om dit in orde te brengen.

Vriendelijke groeten,

Erwin

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Erwin_037 deze optie zal stopgezet worden op 31/03/2023. Bevestiging volgt! Groetjes, Heidi

Ik wil graag ook de service ‘mobile internet XXS’ PER DIRECT stopzetten. Dank

Reputatie 7
Badge +3

@AntonDC  Dit heb je vandaag reeds laten opzeggen door de klantendienst. Ik heb je ingestuurde, via mail,  case afgesloten. Product is reeds opgezegd. Groetjes

Reageer