Omdat Mobile Internet XXS vanaf maart 2022 betalend wordt en ik er toch geen gebruik van maak zou ik dit product willen opzeggen. Ik zie echter geen mogelijkheid om dit zelf, via MyProximus, te doen. Kan U mij hierbij helpen?
Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.
Bedankt voor de snelle interventie.
Dag iedereen, ik zou ook de optie mobiel internet xxs willen opzeggen omdat ze betalend wordt. De simkaart met nummer 0470 82 60 92 mag dan stopgezet worden.
Kunnen jullie daarbij helpen?
Alvast bedankt voor de reactie.
Hallo, ik wil ook de optie mobiel internet xxs willen opzeggen omdat ze betalend geworden is. De simkaart met nummer 0477 18 63 56 mag dan stopgezet worden.
Kunnen jullie me laten weten hoe ik dit moet doen?
Alvast bedankt.
Dankjewel
Beste, het product “Mobile Internet XXS” (nummer 0470 11 7* **) mag geschrapt worden uit mijn producten omdat ik hier geen gebruik meer van maak.
Alvast bedankt om dit in orde te brengen.
Vriendelijke groeten,
Erwin
Dag
Ik wil graag ook de service ‘mobile internet XXS’ PER DIRECT stopzetten. Dank
Beste, het product “Mobile Internet XXS” (nummer 0477 18 ** **) mag geschrapt worden uit mijn producten omdat ik hier geen gebruik van maak.
Alvast bedankt om dit in orde te brengen.
Vriendelijke groeten,
Bert
Dag
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.