Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
Beste,Ik zou graag het voordeelpack slimme diensten willen opzeggen.
Beste, meer dan 12u na de betaling van een gemiste factuur zijn onze diensten nog steeds niet geheractiveerd… kan er iemand ons hiermee verder helpen?
HiI will ask for an invoice correctionI was charged for a subscription that I do not havethe subscription agreement has been canceledwas taken by mistake
Hallo, Ik zag op mijn laatste factuur dat de getrouwheidskorting van mijn factuur is verbleven.Nu zijn we wel een jaartje verder maar ik ben nog altijd klant en heb altijd alles netjes betaald.Kan deze terug er op gezet worden? Groetjes
Ik heb juist de nieuwe v7 moeten instaleren, nu als ik opgenomen programmas herbekijk kan ik niet voortspoelen. de knop voorstpoelen is er maar springt altijd direct terug af!
Wanneer ik op opnemen druk, gebeurt er niets. Ook niet na stroom onderbreken, stekker uittrekken, programma’s wissen...
Als ik een opname van een programma bekijk dat live nog aan het lopen is (ik begin dus later te kijken dan de lineaire planning), dan wordt op het moment dat het live-programma afgelopen is, het bekijken van de opname afgebroken. Sinds de update wordt zoals gemeld, op alle toestellen bijgehouden welke afleveringen van een serie je bekeken hebt, dit is prima. Maar in het geval dat ik meld, wordt zelfs niet bijgehouden tot waar in het programma je al gekeken hebt. Het bekijken van de opname wordt afgebroken zonder meer. Dit is voor mij een achteruitgang. Het is al voorgevallen met programma’s op verschillende kanalen (Juliet, De Mol, om er enkele te noemen).Is dit een bekend probleem? Hoe op te lossen?
Wanneer ik naar tv wil kijken via pickx op smartphone krijg ik bijgaande melding. Hoe los ik dit op aub
Hallo,Sinds fiber is geinstalleerd heb ik regelmatig problemen met het internet (zie: tv en internet en wifi versterkers zijn geinstalleerd door proximus zelf).De laatste week is het erger en erger geworden, tv werkt helemaal niet meer. Ik heb al verschillende keren gebeld en zelf geprobeerd om het op te lossen maar tevergeefs… en klantendienst ook niet .Wat ik erbij moet zeggen is dat de kast van proximus in ons gebouw al weken open staat en alle draden hangen eruit… naar weken bellen met proximus (door de syndicus) hebben ze nog steeds niets opgelost… en onderstussen betalen wij abonnementen die half werken of soms helemaal niet. Wat zijn mijn opties ?
Onlangs hebben is de hele instalatie bij ons vervangen.Internet box, v7 tv-box en v2 booster.Pakket is nu ook een fiber max 1000/500. De snelheden die ik nu haal (wifi) liggen nu lager dan bij de vorige(bbox3). Juist gemeten up 254; down 337. Ook de technieker zei dat de snelheid te laag lag. Kan dit eens nageken worden?
2 weken geleden een technieker hier geweest voor het internet probleem te vinden, probleem was kabel in de grond kapot en 2 weken dus vandaag de 10de zou iemand dat komen maken niemand is gekomen niemand heeft iets laten weten en ik zit nog steeds zonder tegoei internet maar er word wel verwacht dat ik weer de volle pot ga betalen.dan nog het feit dat ik steeds maar elke keer weer opnieuw moet bellen of met de chat en diezelfde kanker vragen komen wat is uw nummer naam adres.julie zijn nalatig met julie tering slechte service ik kan nu langer zonder internet zitten omdat julie de boel niet tegoei regelen kut provider.
Gelieve jullie software voor updates nog maar eens na te kijken. Deze nacht heeft de software blijkbaar geprobeerd mijn decoder te updaten, maar het enige wat dit gedaan heeft is mijn decoder uit te schakelen. Telkens ik die 60 seconden uitzet of de voedingskabel uittrek om de decoder opte starten krijg ik Waking Up/Hello/Welkom en verschijnt er ‘Software wordt geladen’ en dan …. wordt de tv zwart, flikkert het lichtje, verdwijnt alles op de decoder, en schakelt de decoder zichzelf uit. Prachtige update is dat …..
Beste, Ik heb gisteren avond de factuur van oktober 2022 betaald (door een vergetelheid van mezelf over het hoofd gezien), ik heb nu ook de brieven geactiveerd van de post ipv emails te ontvangen hierover.deze ochtend om 9:30 werden mijn digitale tv & internet stop gezet of op minimum gezet.deze middag om 2u30 naar proximus boekhouding gebeld en ze hebben mijn betaling ontvangen. Ik zou tegen deze avond normaal terug digitale tv & internet moeten krijgen omdat alles inorde nu was.omstreeks 18:00 nog steeds niets, terug gebeld en doorverbonden met de facturatie dienst, zei vertelden mij dat ze dit manueel allemaal kunnen heractiveren direct (geen 4u wachttijd nodig) maar er is blijkbaar een storing bij verschillende klanten om de diensten te heractiveren en dat het niet hun fout is maar ondertussen is het nu 19:39 en nog steeds niks. Luister, wij komen van Telenet (NIKS VAN PROBLEMEN!) en hebben Proximus de kans gegeven maar nu blijkt dat dit een vergissing was, als mij diensten
Wie beheert, onderhoud, update de pickx app op mobiele apparaten ?Gebeurt dit door Proximus zelf of door onderaanneming Doet bv. Apple tv dit voor zijn eigen Pickx app of is het afhankelijk van Proximus?
Bij het aanzetten van de TV komen wel de zenders via Pickx maar niet het geluid.Na 2 a 3 keer opnieuw aan en uit zetten is er wel geluid.Dit is sinds we de nieuwe decoder V6 van Proximus geïnstalleerd hebben.Wat kan hier de oorzaak van zijn?
Beste,wij werden afgesloten van uw diensten…. ok, factuur te laat betaald. Via de app (zonder internet geen sinecure) toch kunnen betalen. Er staat letterlijk dat de diensten dan binnen de 4u weer worden geactiveerd …. niets is minder waar.Dan maar gebeld : meneer uw betaling is nog niet binnen : KLOPT NIET : uw systeem zag het nog niet, maar ondertussen ging het wel via Instant overschrijving van mijn rekening.Dan maar gechat : de digitale assistent na ‘check uw betaling’ : uw betaling is ok …..Dan maar weer gebeld : daar zien ze het niet…Mail sturen via de site : gaat nietterug chatten : lukt niet meer Mensen schorsen die niet betalen : ok. Maar uw deel van het contract doen ??????? Vind dit ronduit schandalig. U bent de duurste speler van Europa samen met uw collega prijsafsprekende Telenet waar klanten gewoon betalen en hun mond moeten houden
@HadewychT @DaisyS Vandaag heb ik de tweede keer op korte tijd problemen met wifi waar anders alles vlot verloopt. Bij de meeste websites, apparaten of apps kunnen we (tijdelijk) geen verbinding maken ondanks dat alle lampjes op de b-box 3 normaal zijn.Kunnen jullie zien of er ergens een probleem of storing is? Klantgegevens staan in het profiel.Bedankt om na te kijken.
Van de ene dag op de andere hebben op onze smartphones en tablet (allen Samsung) geen of weinig wifi-verbinding. Dit is meestal ‘s avonds of ‘s morgens. Nochtans werken onze laptops perfect via wifi.De verbinding met de slimme thermostaat van de verwarming is perfect. Het is precies sedert de aanschaf van 1 nieuwe smartphone Samsung A15 dat het in de soep draait….Nochtans is de bbox3 slechts op een paar meter verwijderd van de tablet en toch valt de verbinding weg. En vooraleer het verkeerd begrepen wordt : wij zien bovenaan in het scherm toch verbinding met wifi maar krijgen geen verbinding.Wij hebben wel een 15-tal netwerken in de onmiddellijke buurt want wonen in dichtbevolkte straat.Iemand tips?
Eigenlijk is de vraag best wel heel simpel , waarom word de snelheid van 5G gecapt op de andere mobiele gsm abonnementen ? Enkel bij het duurste abonnement , € 50 per maand , kun je snelheden via 5G krijgen tot 1 Gbps. Dit in tegenstelling tot Telenet daar krijg je bij elke simkaart die je neemt in je bundel wel tot deze snelheden. Zelf heb ik de Mobile Maxi + smartphone , dit is ook geen goedkoop abonnement te samen en toch maar tot 500 Mbps download snelheden…? Vind toch dat hier nog eens naar gezien moet worden en gewoon op elk abonnement alle snelheden gelijk trekken.
Het is al de derde dag op rij dat de glasvezel netwerk uit valt. In de omgeving van Morckhoven en het Mestputteke (Deurne Antwerpen) maandag is er een technieker geweest, om uit te meten; er moet toch ergens de oorzaak zijn? En het raarste is dat het ‘s morgens wel werkt daarna niet meer. Niet leuk .
Hoe kan ik zien op mijn b-box 3V of SIP ALG actief is of niet ?
Een paar dagen geleden merkte ik op de website van Proximus een uitgebreide pagina op over Wifi 6. Terwijl ik door de veelgestelde vragen bladerde, kwam ik bij de vraag "Hoe kan ik de nieuwe Internet Box met Wifi 6 krijgen?" Daar stond: "Log in op de Proximus+ app en schakel over naar de nieuwe Internet Box om je internetervaring met Wi-Fi 6 te verbeteren. Als je al een Flex-pack hebt met een superieure internetervaring, is het gratis. Voor elk ander internetproduct kost het € 49. Let op: deze overstap kan alleen via de app worden gedaan, niet via MyProximus web."Ik heb een Flex Fiber S-abonnement, dus ik nam aan dat de overstap gratis zou zijn, gezien het gratis was bij een Flex-pack. Een paar dagen later arriveerde de Internet Box zonder problemen, totdat ik zag dat er € 49 in rekening werd gebracht. Dus nam ik contact op met Proximus, waaruit bleek dat 'superieure internetervaring' alleen van toepassing is op bepaalde pakketten, in mijn geval Giga Fiber en Ultra Fiber. Hierover kon
Ik heb in de woonkamer een vrij recente internet box staan. Om internet te gebruiken in de tuin, heb ik in het tuinhuis een Linksys router geïnstalleerd. De internet box is geconnecteerd aan een TP link zender die het wifi signaal doorstuurt naar 2 TP link ontvangers. Op één van die ontvangers is een ethernet connectie naar de Linksys router in het tuinhuis. Op die iets oudere router heb ik geen ‘WAN’ connectie, enkel 4 ethernet connecties.Wanneer ik in de tuin probeer te verbinden krijg ik de melding ‘geen dataverbinding’. Vroeger maakte deze router een wifi signaal dat dezelfde naam had als de internetbox. Na er wat mee geprutst te hebben, maakt de router een nieuw netwerk aan onder de naam ‘Linksys’. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik in de tuin ook op de router kan verbinden en dus van internet kan genieten? Alvast bedankt!
besten, ik ontving deze week 2 brieven van de gerechtsdeurwaarder in opdracht van PROXIMUS voorheen SCARLET BELGIUM nav onbetaalde facturen. ik ben al jaren goede klant van zowel proximus als scarlet en viel compleet uit de lucht… na wat onderzoek blijkt het volgende : er zijn blijkbaar (minstens) 2 abonnementen afgesloten op mijn naam, geboortedatum is de mijne, adres staat op appartementsgebouw in antwerpen, zonder postbusnummer (ikzelf ben van gent en heb geen enkele link met antwerpen). de facturen werden nooit betaald, er werden blijkbaar aanmaningen verstuurd maar ik werd op geen enkel moment gecontacteerd hierover (veronderstel dat het naar antwerpen gestuurd werd, het gmail email adres gelinkt aan de accounts is niet van mij). uiteindelijk werden beide accounts na paar maanden van wanbetaling afgesloten met hoge schulden. nu vordert PROXIMUS voorheen SCARLET BELGIUM gerechtsdeurwaarder om deze kosten op mij te verhalen en weet men mij plots wel wonen. ik probeer deze mallemolen
sedert 3 tal maanden problemen met public wifi alle topics op internet nagegaan en geprobeerd klanten dienst chat box klaarblijkelijk is dit een groot probleem bij proximus zelfs in de shop geven ze het probleem toe
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.