Skip to main content

Deze namiddag start ik mijn TV + decoder op … De V5C blijft steken op 2 leds die oplichten, TV blijft boodschap geven “geen HDMI signaal”.

Ganse procedure doorlopen met soft reset, hard reset, bbox-3 reset, HDMI kabels geswitcht, al boter aan de galg.

De TV met de V7 werkt gewoon normaal, internet is ook normaal.

Kort voor 20 uur naar de helpdesk gebeld, door al de nutteloze hoepels gesprongen om iemand aan de lijn te krijgen! 

COOL! Conclusie, men wil mij een nieuwe decoder opsturen!

Ik vraag BELEEFD of ik aub terug een V5C kan krijgen ivm het nog terugkijken van de programmas die Proximus speciaal nog vastgelegd heeft tot juni 2025 … 

Die klojo weet echt van toeten noch blazen en verzekert mij dat ik die opnames ga kwijt zijn want die staan op mijn harde schijf … HAALLLOOOO! HARDE SCHIJF? V5CEEEE! 

Jaja mijnheer die staan op uw harde schijf of hebt u die ergens anders opgenomen? HUUUU? 

IK HEB GEEN HARDE SCHIJF IN EEN V5C !…

Zoals u wil mijnheer … VLAM telefoon op de haak tuut tuut tuut …

WERKELIJK GASTEN? JULLIE GAAN WERKELIJK IETS MOETEN DOEN AAN DIT SOORT ABSOLUTE DOZENSCHUIVERS-INCOMPETENTIE! ZOWEL ALS AAN HET SCHANDALIGE MISPRIJZEN VOOR DE KLANT DIE MEN SCHIJNBAAR ALS ACHTERLIJK BESCHOUWT!

Indertijd kreeg ik competente technici aan de lijn die een probleem oplosten terwijl men wachtte, nu krijg ik steevast boertige helpdesk medewerkers die er de ballen van afweten! Ik ben accoord dat werken op een warme vrijdagavond niet leuk is maar dan moeten ze dat maar beter niet doen met dit soort mentaliteit!

Am I p’d … yes I am! VERY!

Geen reactie

Reageer