Dag @Ben Brullemans-Verdeyen zou je in je profiel het klantnummer in kwestie kunnen aanvullen voor nazicht? Groetjes, Heidi
Dit heb ik zojuist gedaan.
We vragen het nu na bij de bevoegde dienst en informeren je zo snel mogelijk!
Bedankt voor de moeite alvast!
@Ben Brullemans-Verdeyen Na onderzoek blijkt dat uw bestelling niet correct verwerkt werd in onze systemen door een technische fout, mijn excuses hiervoor. Er wordt nog verder nagekeken hoe dit is kunnen gebeuren zodat deze fout in de toekomst kan worden vermeden. Helaas kan deze bestelling niet worden geleverd. Daarom zal het betaald bedrag worden teruggestort. Groetjes, Antonella
@Ben Brullemans-VerdeyenNa onderzoek blijkt dat uw bestelling niet correct verwerkt werd in onze systemen door een technische fout, mijn excuses hiervoor. Er wordt nog verder nagekeken hoe dit is kunnen gebeuren zodat deze fout in de toekomst kan worden vermeden. Helaas kan deze bestelling niet worden geleverd. Daarom zal het betaald bedrag worden teruggestort. Groetjes, Antonella
Beste,
Heel hard bedankt voor uw snelle hulp en inzet. Ik ben zeer blij dat ik hier uiteindelijk een antwoord kreeg op mijn vraag en degelijk geholpen werd.
Met vriendelijke groeten
Ben Brullemans-Verdeyen
@Ben Brullemans-Verdeyen Dat is heel graag gedaan. Het bedrag staat in de loop van volgende week terug op je rekening. Groetjes, Antonella
Zeg nu niet dat ik hetzelfde voor heb e?
R000000110000UKZO5
Ik heb een S24+ 256GB grey besteld.
99€ is vd rekening gegaan.
Bij opvolging zie ik ook niets staan.
Komaan zeg, ik wil deze week phone hebben. Als ik ook met dat probleem zit wat dan, hoe kan ik er dan aangeraken??
In een shop zelf en dan kijk ik online en ist een nummer die er staat die niet eens van een shop is.
Ok mss naar de carrefour rijden dan & het op die manier doen?
Maar eerst wil ik weten of jullie kunnen zien of ik hetzelfde probleem heb als hierboven of niet?
En dan is lijn 2de vraag of mijn abo stop gezet is of dat gelukt is of niet? Met nummer behoud. Anders zal het ook in de carrefour zijn dat ik het laat doen.
https://i.imgur.com/45CB2I2.png
@Andy_043
het toestel is door Essers opgehaald in ons magazijn en wordt afgeleverd bij bpost voor verdere bezorging.
Geplande leveringsdatum staat op 9-8-24.
bpost zal je verwittigen als de tracking code klaar is;
mvg,
Tina
@Andy_043
het toestel is door Essers opgehaald in ons magazijn en wordt afgeleverd bij bpost voor verdere bezorging.
Geplande leveringsdatum staat op 9-8-24.
bpost zal je verwittigen als de tracking code klaar is;
mvg,
Tina
Dat is een opluchting .
Wel raar dat het niet in mijn account staat.