Skip to main content

We hebben momenteel een Flex pakket met Internet Maxi (koper). 

Fiberklaar heeft op onze vraag een fiberaansluiting binnengebracht.

Ondertussen heeft Proximus ons al enkele mails gestuurd om te upgraden naar Fiber (voor 5 EUR meer per maand ; in een andere mail persoonlijke promotie gratis gedurende 12 maand). Voorlopig heb ik nog niet toegehapt want nog enkele vragen.

Ik versta hieronder dat de upgrade naar een Maxi Fiber zou zijn (500/500). (aangezien prijsverschil 5 EUR)

Klopt het dat buiten een hogere snelheid, we dan , ondanks de meerprijs, zouden inboeten aan flexibiliteit tov ons huidig pakket? Ik zie bvb volgende verschillen:

• Maxi Fiber heeft geen vaste lijn inclusief (die we nu wel hebben)
  • Flex Emergency Internet lijkt niet incl in Maxi Fiber, wat dan bij panne ?
  • 2 Wifi boosters die in huidig pakket mogelijk zijn, zijn niet in Maxi Fiber

Als dit klopt, zouden we voor dezelfde functionaliteiten naar Giga fiber moeten gaan (+15 EUR).
Ik ben bestaande klant sinds meer dan 10 jaar en zoals altijd gelden de promoties enkel voor nieuwe klanten.

Kunnen jullie aub klaarheid scheppen? Bedankt

@JurgenVD  

als ik de  packs  vergelijk vermoed ik dat je 8 euro duurder gaat uitkomen.

In je Flex pack is de vaste lijn, boosters, etc inbegrepen voor 12 euro, bij Giga Fiber is dat 15 euro (3 euro verschil) en fiber op zich is 5 euro duurder ; dus 8 euro …

Startprijs van packs is tegenwoordig zonder vaste lijn (Flex S, Fiber Flex S)… maar ze kan erbij genomen worden.

groeten

Tina

De meerprijs is niets vergeleken met de technologische vooruitsprong. En 2 wifi boosters? Bij mijn weten heb je maar recht op 1 booster gratis bij optie vaste lijn, of er moest is een tijdelijke promo geweest zijn dat je een 2é booster gratis kon verkrijgen.

Er is nu wel een fiber pakket waarbij 2 boosters gratis zijn. 

Bij panne heb je wel recht op een gratis databundel van 1Tb die geactiveerd wordt op gsm abonnementen die bij in je pack inbegrepen zijn.

Reageer