Ik verander binnenkort van provider maar krijg mijn email niet op mijn outlook geopend. krijg steeds de melding dat ik de provider moet raadplegen. Kan ik de proximus mail app nog gebruiken na de overstap
Mss kun je ook eens proberen of je deze wel kunt openen via http://webmail.Proximus.be
Dat kan maar ik wil alles openen vanuit outlook en krijg mijn emailadres niet toegevoegd
Dit is gewoon om te testen, dan kan een PX moderator beter weten in welke richting het probleem moet gezocht worden, of het in je account instellingen te zoeken is bv.
Je kan misschien ook eens melden welke Outlook versie? En welke de juiste foutmelding is?
Heb je de juiste instellingen gebruikt?
Microsoft Office 365 met of zonder wizard geraak ik niet verder dan het ingeven van mijn emailadres
maar ben je ook 100% zeker dat je mail nog werkt via http://webmail.proximus.be want als het daar niet meer werkt zal het ook via Microsoft Office 365 niet meer werken.
Ben je er nog altijd zeker van? Probeer eens opnieuw.
Ik zie een alias-mailadres, Heb je al geprobeerd met het basis mailadres? (de letter-cijfercombinatie@skynet.be die je van Proximus hebt gekregen)
Anders:
https://support.microsoft.com/nl-nl/office/er-is-iets-misgegaan-en-outlook-kan-uw-account-niet-instellen-b2d5e011-f801-489f-a908-e0318e172767
2de antwoordpost was:
Dat kan maar ik wil alles openen vanuit outlook en krijg mijn emailadres niet toegevoegd
zal ik waarschijnlijk verkeerd geïnterpreteerd hebben als : dat zou wel kunnen maar ik wil ……
Mijn excuses dan
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.