Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
Beste,Ik ben sinds een maand verhuisd , deze verhuisafspraak werd op 24/04 uitgevoerd en de diensten staan actief op mijn nieuw adres. Maar toch staat mijn installatieadres nog steeds verkeerd (nl. oud adres) op mijn factuur en in my proximus website en app. Ik krijg ook nog alle communicatie op mijn oud adresKan dit gecorrigeerd worden?
Heb zonet met prox klantendienst gebeld (Michiel), ivm met tel die ik kreeg van een zekere mr Halil.Hij beweerde tot de “vliegende fiber ploeg” te behoren. Hij was blijkbaar op de hoogte van het feit dat wij iinderdaadeen probleem hebben om fiber aan te sluiten. Hij stelde voor om binnen het half uur langs te komen om de zaak te bekijken . Dit ging voor mij niet. Er werd afgesproken om nu woe op de middag langs te komen, ik vroeg een bevestiging via mail, maar hij kende mijn mailadres niet. Hij vroeg om op het nr0488827809 mijn emailadres door te sturen , ik heb dit gedaan maar kreeg geen bevestiging. Volgens Michiel is deze pers niet gekend bij prox. WAARSCHUWING?
Ik probeer in te loggen op mijn gsm via de Proximus+ app en dan naar my Proximus voor het overzicht van mijn gebruik.Dat gaat goed met aanmelden tot er gevraagd wordt om de authenticator code te vermelden.Daarvoor moet ik de authenticator-app openen.Waar vindt ik deze?
Hallo hoe kan ik gratis nummer vaste lijn veranderen of de 4 laatste cijfers?
BesteKan u de M-pay deblokkeren en ook de 0900 nummers. Ik kan sinds 2 a 3 weken niets meer aanpassen in de app wegens de melding 'dat er een bepaalde bestelling in behandeling is' maar ik heb niks besteld dit is een bug op mijn account denk ik. Mijn nummer 0488 3*****. Groetjes Nicky
Ik heb thuis 2 TV-Boxen V7.Met mijn SONY tv (KDL 43WF660) heb ik een vervelend probleem (doet zich niet altijd voor):Na het terug opzetten begint de tv-box tussen zijn resoluties te switchen, soms valt het geluid even uit; soms wordt ook het beeld even zwart; soms beide. Links boven verschijnt dan een resolutie vb Stereo Dolby Digital Plus 1080p; Stereo 1080p; ….TV uitschakelen is soms een oplossing, de TV-Box volgt dan ook.Maar als ik de TV-Box moet uitschakelen met de knop (achteraan = spanningsloos maken) wordt het echt vervelend !
Hallo , plots kreeg ik sms dat ik 10€ buiten mijn bundel zat.. wat ik al raar vond mits ik nooit mijn mobiele data volledig verbruik.. ik kijk op de Proximus app moet ik bijna 25€ extra betalen voor 0,2gb dat ik boven mijn bundel zit.. Wat kan ik daaraan doen?
Beste, Is de plc wifi extender v2 compatibel met de internetbox?
Ik heb de volgende settings op de tab DynDNS Maar ik zie op de website van noip geen wijziging in de tijd bij “Last Update”.Update interval staat op 2097120 (ik vraag me wel af wat de tijdseenheid is?) Als het milliseconden zijn is het 34,95 minuten. Maar na 1 dag zie ik nog geen update. Voor User Name kan je zowel e-mail adres als de verkorte username gebruiken.Ik heb dit getest met de volgende commando’s en dan zie ik wel dat de “Last Update” tijd gewijzigd wordt.http://info@mycompany.be:mypassword@dynupdate.no-ip.com/nic/update?hostname=mycompany.ddns.net&myip=99.99.99.99http://myusername:mypassword@dynupdate.no-ip.com/nic/update?hostname=mycompany.ddns.net&myip=99.99.99.99 Zijn er ergens logs te zien zodat er kan gezien worden welke http requests er doorgestuurd worden op welk tijdstip?Dus ik vermoed dat er een bug inzit bij de DynDNS functie want manueel lukt het me wel.
Hey, Sinds kort een zeer vreemd probleem. Ik heb Fiber internet 500mbpsHet vast internet haalt een snelheid van +/-90 mbps en via de wifi zit dat rond de 500 (wifi is dus ok)Tot voor enkelen dagen haalde ik ook gewoon de snelheid van ca. 500 mbps via mijn vast internet. Heb dit met 2 laptops getest en bij beide hetzelfde probleem.Het is dus geen probleem van beperking laptop, ethernet kabel, switch… Uiteraard heb ik al de nodige resets gedaan. Iemand een idee, wat dit kan zijn? Alvast bedankt
Hoi,Ter uitbreiding van het aantal beschikbare aansluitingen op de Xbox 3 , is 1 uitgang rechtstreeks verbonden met een hub DPLink die voorzien is van 8 extra aansluitingen. Op deze hub zit oa onze slimme deurbel. De laatste tijd valt de verbinding echter soms weg. Wanneer ik de netwerkkabel van die deurbel dan even uit de hub trek en er terug inplug werkt het terug naar behoren. Naast dit probleem heb ik ook devolo adapters in huis (rechtstreeks aangesloten op de bbox3) waarbij ik ook de laatste tijd problemen ken, meer bepaald als mijn gsm het Wifi netwerk wil verbinden, dit lukt niet en ik lees de melding 'ip adres ophalen ' op mijn telefoon. Ik vermoed dan ook dat er een probleem de kop opsteekt van tijd tot tijd met het toekennen van IP adressen. Kan ik iets aanpassen zodat dit opgelost geraakt ?
Hoi,Ik heb de optie domiciliëring geactiveerd staan maar vorig inning van de rekening mislukte omdat ik enkel schuldeisers die ik ingeef in de bank app kunnen innen.Ik had proximus daarin staan uit het verleden maar ik vrees dat het (SDD) schuldeisernummer veranderd is. Helaas kan ik dat nergens vinden (terwijl het wettelijk eigenlijk op de factuur of ander debetbericht moet staan bij domiciliëring). Kan iemand het domiciliëring - schuldeisernummer van proximus bevestigen?Dank bij voorbaat!T.
Is deze modem enkel met Bluetooth te bedienen of ook radiofonisch ?Ik lees hier toch ongelofelijk veel problemen met deze modem?
Gisteren ben ik overgestapt van Orange naar Proximus. Ik had bij Orange een esim en momenteel lukt het niet om mij mobiel net werken te activeren want ik vind de qr code van de esim niet terug.Het is weekend. Technische dienst kan mij niet helpen en de winkels zijn gesloten. Ik ben nu al 24 uur niet meer bereikbaar. Wat een service voor een nieuwe klant..
Ik kocht een apple smartphone en enkele weken voor de tweejarige garantie was verstreken, toonde het toestel gebreken. Het aanraakscherm werkte niet naar behoren en soms viel het toestel uit. Ik ging er een eerste keer meer naar de Proximus winkel in Aarschot. Daar vertelde de man me dat een storing aan een Apple gsm steeds te maken had met een tekort aan opslagruimte. Ik vond dit natuurlijk een redelijk ongeloofwaardige uitleg maar thuisgekomen maakte ik toch heel wat geheugen vrij. Uiteraard bleef het probleem aanhouden en enkele dagen later liet het toestel het helemaal afweten.Ik ging opnieuw naar de winkel. Men kon het toestel niet opstarten/uitlezen en de man vertelde me dat enkel een Apple winkel dit probleem kon oplossen. Als Proximus het toestel moest opsturen, kon het wel tot drie maanden duren…Ik ging vervolgens naar een Lab 9 winkel in Leuven. Die man kon het toestel ook niet uitlezen maar vertelde me dat er het eerste jaar een internationale garantie telt maar aangezien he
Beste ik ben vergeten mijn pay en go te herhalen. Is het mogelijk om mijn nummer alsnog te activeren? Alvast bedankt.
Vanaf gisteren geen internet bij mij in de zaak alsook vaste lijn. Het probleem ging opgelost worden op vrijdag 31/05 voor half 1 smiddags tot ik een bericht kreeg dat het verzet ging worden naar maandag 03/06. Ik heb een zaak die vooral online werkt en nu meer dan de helft van mijn inkomsten verloren zie gaan dit weekend. Klantendienst meld mij dat ik gewoon moet wachten tot ze dit maken. Wat ik niet begrijp is dat er niet sneller voor een oplossing gezorgd kan worden dan 4 dagen later ja het is weekend maar als nog zijn er mensen die werken in het weekend en wel verder moeten. bankcontact ontvangen is niet mogelijk. Wat in deze tijd voor veel mensen een no go is en ze zeggen ik ga wel ergens anders. Hoe vraag ik een schade claim aan? Ik verlies hier clienteel en inkomsten door die elke kleine zelfstandige brood nodig heeft. De grote speler proximus misschien minder maar de kleine man is hier weer maar eens de duppe van.
Beste,Ik heb 2 decoders voor 2 tv’s, een Android TV Box en een V5 decoder die in het verleden aangekocht is. Kan deze vervangen worden door een nieuwe Android TV box?Met vriendelijke groet,Norberto
Mijn probleem dat half mei startte is nog steeds niet opgelost. Graag NU een oplossing want ik ben het spuug zat. Dank u.Kan ik aub op de één of andere manier een case laten aanmaken zoals bij iedere firma die op een professionele manier ondersteuning biedt aan de klanten?Bij jullie moeten we elke keer terug van nul vertrekken. Absoluut niet klant vriendelijk. Mijn volgende stap is een klacht richting consumentenbond, testaankoop en een zoektocht naar een andere provider. Hierbij het hele verhaal rond de problemen die we al jaren hebben met proximus TV en die we lijdzaam ondergingen, maar nu, de laatste maand, loopt het de spuigaten uit en is het niet meer werkbaar. Al jaren (eigenlijk heeft het nooit anders geweest) regelmatig (2-3 keer per week) problemen met de V5 compact TV-box (blokkeren, functies die niet meer werkten,...). Zoals gezegd, ondergingen we dit lijdzaam omdat het "maar" een aantal keer per week was en we weten dat, als je dit bij Proximus aankaart, een "calvarie"-toc
ik probeer via de myproximus website de optie pickx sports op te zeggen maar dit gaat niet.‘Uw bestelling is in behandelingAlle opties en instellingen, met uitzondering van de optie Extra Volume, zijn onbeschikbaar gedurende de behandeling van uw vorige aanvraag. Bedankt voor uw geduld.’
Goeie dag,mijn emailadres is teniks@skynet.beik krijg momenteel veel “valse” mails binnen. die mails komen eigenaardig genoeg binnenvoor het adres met de oorsponkekijk gebruikerscode van @skynet.be .. waarschijnlijk 20 jaar oud.die code was toen iets als ab16kc22a4@skynet.be.vraagjes : 1. hoe komt het dat dit adres , dat ik al jaren niet meer gebruik plots in omloop is geraakt want niemand kent die code, zelfs ik heb ze moeten opzoeken 2. hoe kan ik mails die naar dit adres komen laten blokkeren ? want in ongewenste mails kan jje geen geblokkeerde afzender instellen. dank voor enige tips mvgpatrick gruwez
M’n b-box 3 modem is waarschijnlijk defect: ook na herstarten krijg ik geen internetverbinding: DSL-lampje is blauw, maar Internet-lampje is rood.Kan ik m’n toestel omruilen in een Proximus-winkel?
Sinds gisteren (21 FEB 2024) is er de nieuwe Pickx app, het heeft niet alleen de volgoorde van alle zenders om zeep gegooid maar ook het cast / stramt niet meer naar Chromecast.De oude app werkt niet meer en de nieuwe cast niet dus het heeft geen nut voor wie op dat rekent om te casten….Alle andere apps: VRT / VTM / Play werken goed met de Chromecast Welke oplossing biedt Proximus aan? Graag op heel korte termijn
Is het normaal als men een flex s pack heeft met Pickx all stars & sports, er onderaan bij aanrekening voor diensten door derden 17,99€ voor Netflix aangerekend wordt? Op de factuur van Proximus rekent men wel 4,5€ upgrade Netflix premium, dit staat dan niet bij diensten door derden.ook heb ik 3 gsm abonnementen in mijn pack, waarvan 2 flex s full control, maar die hebben een verschillende prijs? 1 aan 10€ en 1 aan 15€, is dit normaal?en is de Pickx app niet inbegrepen in het pack? Dat rekent men apart maandelijks 4,95€ aan.
De overstap van provider UNDO naar Proximus duur lang. Daar zit een feestdag bij, maar toch,… als klant kan ik niet zelf controleren of er ergens iets verkeerd loopt of dat ik gewoon wat geduld moet hebben. Een ander nummer binnen ons gezin, dat van Orange kwam was al na een half uur overgedragen,… dat van UNDO duurt nu al meer dan 72 uur… terwijl het abo er gewoon van onbepaalde duur is en er geen aankoop aan verbonden is.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.