Skip to main content

Hallo iedereen, 
 

Vorige week vrijdag,  13 september bestelde ik rond 15:00, de nieuwe IPhone 16 Pro Max Dessert Titanium 512GB. Dit is al reeds de 3de keer dat ik een IPhone bestel via Proximus. Dus ik heb al wel wat ervaring met vertraagde leveringen of dat er een aantal zaken slecht gecommuniceerd zijn. Vandaar dat ik afwachtte tot vandaag. 
 

Echter deze keer kan ik mijn bestelling niet opvolgen of terug vinden in mijn Proximus account... Alsook heb ik geen bevestiging e-mail ontvangen van mijn IPhone bestelling. De enige e-mail die ik ontvangen heb, is de annulering van de mijn vorig contract IPhone 14 Pro Max. Dat wordt vervangen met het nieuwe contract (zie bijlage). Ik heb ook geen ordernummer en de €809 is ook reeds betaald via bankcontact. 

 

Kan dit a.u.b. nagekeken worden?
Dat ik iets van bevestiging ontvang alsook mijn bestelling kan opvolgen in mijn Proximus account. Gezien mijn toestel geleverd gaat worden op een ander adres.

 

Bedankt alvast, 

 

@SophieB  Dit order is goed ontvangen. Ik heb je alles correspondentie opnieuw verzonden. Best ook eens kijken in de spam. Groetjes


Hey @Luc.M,  
 

Bedankt voor je reactie. Ik heb de duplicaten ontvangen. 
Is er dit jaar geen bevestiging e-mail bij, van de bestelling van de IPhone zelf? Zoals in 2018 en 2022 (zie screenshot). Daar had je een hyperlink, om je bestelling op te volgen.

Ik vraag dit omdat ik graag het afleveradres had controleren (Ik heb een afwijkend adres opgegeven).

 

Bedankt!  

 

 


@SophieB  volgens het order gaat dit naar Leuven.


@SophieB  volgens het order gaat dit naar Leuven.

@Luc.M Okay, bedankt. Ik neem aan dat er nog wel een communicatie e-mail,  wordt verzonden met de gegevens van het pakket? Zodat ik de tracking kan opvolgen. 


Reageer