Skip to main content

Ik weet niet of deze mail gelezen wordt maar ik heb voor de 3e keer op rij een dag thuisgezeten in afwachting van een beloofde technicus. 

En weer is hij niet op komen dagen ondanks dat alle belemmeringen leken opgelost te zijn. Althans daar heb ik veel moeite voor gedaan.
Ik zit nu al 6 weken zonder Wifi met alleen een krakkemikkige hotspot verbinding die steeds uitvalt, terwijl mijn gezin zowel zakelijk als voor studie een goede internetverbinding nodig heeft.
Ik heb wel 20 keer gebeld en diverse keren naar de Proximuswinkel geweest. Door de telefonische klantendienst wordt je meestal afgescheept op een enkele uitzondering na.
Ik heb ook al weken geleden een klacht ingediend maar krijg hier steeds geen inhoudelijke reactie op. Kafkaiaans!!
Wat is er aan de hand dat het nu al voor de 3e keer fout loopt??????
Wie bij Proximus zou er in staat moeten zijn om dit uit te zoeken en hierover feedback te geven??????
 
Hebben jullie tips voor mij hoe ik kan doordringen tot deze gecomputeriseerde organisatie?
 
Vriendelijke groet,
Wim Batelaan.

@Willem123 
Tip: omdat de PX moderatoren dit zouden kunnen beter/vlotter verder onderzoeken als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of belangrijk acht ivm de vraagstelling.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


@Willem123 

excuses dat het niet loopt zoals gehoopt.

Gelieve in je forumprofiel zo veel mogelijk gegevens in te vullen…zodat we kunnen navragen.

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

mvg,

tina


Reageer