Ik zou graag mijn oude mailbox dirk.txxxxx@skynet.be afsluiten.
Zouden jullie dit kunnen doen aub?
Ik zou graag mijn oude mailbox dirk.txxxxx@skynet.be afsluiten.
Zouden jullie dit kunnen doen aub?
dus best maskeren…
Indien het nog niet gebeurd is en omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of belangrijk acht ivm de vraagstelling.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
&
cfr. Master-magic
&
Best dit mail adres in je → ForumProfiel. in het tekstveld "Ticket (Privé)", zetten.
PS: Binnen het uur nadat je uw bericht gepost hebt kun je dit mail adres in je start topic nog verwijderen, door onderaan je geplaats bericht hierboven op de drie horizontale puntjes te klikken en “Bewerk” , anders kan dit enkel nog door een Proximus medewerker (moderator) gebeuren.
Ondertussen in ForumProfiel gezet, maar de moderatoren zullen het moeten verwijderen in de post hierboven.
Het heeft even geduurd, uiteindelijk via de chat van de klantendienst gelukt! (via telefoon lukte het niet omdat ze mijn klantennummer niet terugvonden)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.