Skip to main content

Ik zou graag mijn oude mailbox dirk.txxxxx@skynet.be afsluiten.

Zouden jullie dit kunnen doen aub?

@DirkT  opletten met mail adressen op dit openbaar forum te plaatsen, dit kan spam veroorzaken of andere nadelige doeleinden geven.

dus best maskeren…

@DirkT 

Indien het nog niet gebeurd is en omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of belangrijk acht ivm de vraagstelling.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
&

cfr. Master-magic 

Best dit mail adres  in je → ForumProfiel. in het tekstveld "Ticket (Privé)", zetten.

PS: Binnen het uur nadat je uw bericht gepost hebt kun je dit mail adres in je start topic nog verwijderen, door onderaan je geplaats bericht hierboven op de drie horizontale puntjes te klikken en “Bewerk” ,  anders kan dit enkel nog door een Proximus medewerker (moderator) gebeuren.

Ondertussen in ForumProfiel gezet, maar de moderatoren zullen het moeten verwijderen in de post hierboven.

@DirkT Best bellen naar het gratis nummer 0800 22800 optie producten en diensten.Als ze de titularis aan de lijn hebben gaat men dit onmiddellijk kunnen uitvoeren.Groetjes,Joel

Het heeft even geduurd, uiteindelijk via de chat van de klantendienst gelukt! (via telefoon lukte het niet omdat ze mijn klantennummer niet terugvonden)

@DirkT Fijn om te horen dat het voor u in orde is gekomen.Groetjes,Joel

Reageer