Skip to main content

Het zou in de app moeten mogelijk om de facturatie aan te passen. Reeds heb ik al online opgezocht omdat het toch niet zo eenvoudig bleek te zijn.

Alsnog is het mij niet gelukt om mijn domiciliëring stop te zetten.

Hier zou een knop voor moeten zijn in de buurt waar je uw IBAN kan wijzigen.

Deze heb ik in niet en voor de rest kon ik ook geen andere oplossing vinden.

 

Kan iemand helpen?

Sinds de invoering van het Europese SEPA mandaat kan enkel de levernacier (Proximus)  een “domiciliëring” stopzetten

SEPA-domiciliëring (sepastop.eu)

Uiteraard kunt u Proximus vragen uw mandaat op rekening nr X te vervangen door een mandaat op rekeningnr Y (of het mandaat stop te zetten)

Je domiciliëring: aanvragen, aanpassen, beheren, enz. | Proximus

Indien het niet lukt via bovenstaande kan een Proximus medewerker (moderator) op dit publieke forum u vanaf morgen wel verder helpen (indien u via uw forum login profiel  kunt geïdentificeerd worden)


@Helin A.

We willen je graag helpen.

Je wil dat we de domiciliering stopzetten?  

Indien er een promotoestel verbonden is, is dat één van de voorwaarden voor het contract?

Vul je je gegevens aan zodat we kunnen nakijken aub?

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

mvg

Tina 


Reageer