Skip to main content

Zoals ik kan lezen ben ik niet de enige, ik zit al meer dan een jaar met dit probleem. Wifi verbinding perfect, maar geen netwerk op beschikbaar op alle toestellen ( tablets, telefoon, p1 meter, laptop). Ook na het verwijderen van alle extra aansluitingen aan internetbox en wifi apparaten. Soms dagen zonder problemen en dan plots krijg je deze melding. TV en laptop verbinding via lan kabel heeft geen problemen. Na verschillende bezoeken van technieker en het vervangen van internetbox, aansluipunt en kabels is er nog geen oplossing. Zelfs via booster hetzelfde probleem. Na telefonische contact met uw diensten of herstart van toestellen of internetbox werkt alles weer even normaal.

Ik vergelijk het met een perfecte waterleiding, maar er komt soms geen water door.

Walter 

@PX-MODERATOR 

Dit probleem had TS een dag geleden al gemeld in dit bericht 

Bij mij is het ook nu bezig, zelf mijn gsm en smartcard en moet ook opnieuw overal inloggen, Dit moet niet te lang blijven duren, anders nooit problemen gehad.

waarschijnlijk heb je de bbox al → gereset  anders kan je dit best eens doen indien niet.

Dat is het eerste wat we gedaan hebben,maar het blijft.

Reageer