Heeft er iemand bericht van Proximus ontvangen dat zijn/haar mobiele data in zijn/haar mobiele abonnement zal stijgen vanaf 1/9/2024? Voor zover geweten heeft Proximus hier nog niet over gecommuniceerd.
Die sms heb ik ook gehad. (gisteren)
Mobile Flex-S van 12 naar 15 GB
Deze info is correct!
Mobile Flex-abonnementen krijgen een data boost vanaf 01/09/2024; de prijs blijft ongewijzigd.
- Mobile Flex S: 15 GB ipv 12 GB, nog € 15/maand (€ 10/maand vanaf het 2e abonnement)
- Mobile Flex M: 85 GB ipv 80 GB, nog steeds € 26/maand (€ 21/maand vanaf het 2e abonnement)
- Mobile Flex Unlimited: FUP verhoogd tot 400 GB ipv 350 GB
Ja ik heb ook een sms gehad en de prijs blijft ongewijzigd. Merci Proximus
Hier ook intussen sms gehad dat Mobile Flex-S van 12GB naar 15GB gaat. Leuk! Bedankt Proximus!
En mss ook nog voor de Pay&Go’ers ook :-))
Raar dat ze op de site van PX nog niks aangekondigd hebben van verhoging van data bij PX flex mobile abonnementen.
Maar wel over en snellere verbinding zonder extra kosten voor Scarlet:
“Scarlet verhoogt vanaf 1 september 2024 de snelheid van zijn internetproducten, maar niet de prijs _”
Bij het verbruik van de mobiele nummers op MyProximus zie ik sinds kort dit staan:
Wat houdt die ‘1 GB Data’ precies in?
ik zie dat niet staan bij mijn eigen gsm nrs in pack…eerste keer dat ik de vraag krijg
ik moet het verder navragen
groeten
Tina
ik zie dat niet staan bij mijn eigen gsm nrs in pack…eerste keer dat ik de vraag krijg
ik moet het verder navragen
groeten
Tina
De verbruikte mobiele data gaat nu van die 1 GB af bij beide mobiele nummers. Blijkbaar kan men 1 GB ‘bijkopen’ aan 5 euro. Dit hebben wij echter niet gevraagd of besteld, want we komen ruimschoots toe met de maandelijkse 15 GB. Staat er bij jullie in het systeem dat dit ‘aangekocht’ werd of iets anders dat verklaart waarom deze 1 GB Data aan beide mobiele nummers toegevoegd is?
- SMS Tekst: D-7: Beste klant, vanaf XXX vernieuwen we bij Proximus de antennes voor mobiel bellen en surfen. Je kunt hierdoor ernstige vertragingen en storingen merken tijdens 2 dagen. Onze excuses hiervoor. Uw vaste telefoonlijn, vast internet, wifi en TV (als u die heeft) blijven wel werken. Meer op: proximus.be/bestenetwerk D-1 : Beste klant, morgen starten de werken aan onze Proximus antennes voor mobiel bellen en surfen. Je zal hierdoor ernstige vertragingen en storingen merken. Onze excuses hiervoor. Uw vaste telefoonlijn, vast internet, wifi en TV (als u die heeft) blijven wel werken.
Ter compensatie van deze werken hebben jullie blijkbaar 1GB data extra om deze hinder te compenseren. Het is me echter niet duidelijk of jullie dit bericht gehad hebben;
Netwerk Consolidatie & Modernisatie campagne. Vanwege storingen op het mobiele netwerk bieden we 1GB Data Boost als compensatie.
Verbazing alom!
Ik heb (wij hebben) deze berichten (sms en mail) ook gekregen dat er werken zijn vanaf 13/9 (vandaag dus).
Maar van een extra GB zie ik geen spoor in MyProximus!
(alhoewel 15GB ruim voldoende is voor ons hoor)
Ik heb dit een tijd geleden ook niet gekregen (zelfs geen bericht) maar we hebben er ook niet volledig uitgelegen tijdens de werken, mss hangt het van de aard van de werken af ?
Spijtig genoeg is sindsdien de 4G ontvangst binnenhuis er op achteruit gegaan.
- SMS Tekst: D-7: Beste klant, vanaf XXX vernieuwen we bij Proximus de antennes voor mobiel bellen en surfen. Je kunt hierdoor ernstige vertragingen en storingen merken tijdens 2 dagen. Onze excuses hiervoor. Uw vaste telefoonlijn, vast internet, wifi en TV (als u die heeft) blijven wel werken. Meer op: proximus.be/bestenetwerk D-1 : Beste klant, morgen starten de werken aan onze Proximus antennes voor mobiel bellen en surfen. Je zal hierdoor ernstige vertragingen en storingen merken. Onze excuses hiervoor. Uw vaste telefoonlijn, vast internet, wifi en TV (als u die heeft) blijven wel werken.
Ter compensatie van deze werken hebben jullie blijkbaar 1GB data extra om deze hinder te compenseren. Het is me echter niet duidelijk of jullie dit bericht gehad hebben;
Netwerk Consolidatie & Modernisatie campagne. Vanwege storingen op het mobiele netwerk bieden we 1GB Data Boost als compensatie.
Wij hebben identiek dezelfde boodschap gekregen, waar zit dan het onderscheid?
- Network Consolidation & Modernization campaign. Due to perturbations on Mobile Network we provide 1GB Data Boost to our customer in compensation.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.