Skip to main content

Ik tracht sinds 2 dagen een nieuwe Iphone met abonnement te bestellen. Maar dat lukt maar niet, ofwel is er een “technisch probleem” en “probeer later terug”, ofwel komt de melding in “Overzicht” dat er “lopende bestelling zijn die nog niet verwerkt zijn”. Al enkele malen gechat daarover, die mensen doen hun best maar een oplossing komt er niet… Nu zie ik dat er, blijkbaar ingevolge eerdere pogingen tot bestelling (?), onder “Overzicht” ineens tweemaal staat : “Bestelling ontvangen” ?? Zonder enige omschrijving, geen email bevestiging...Wat is het nu?  

@Marc Verlinden 

Omdat de PX moderatoren dit zouden kunnen verder natrekken, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

@Martin Ik heb de info ingevuld.

Dag @Marc Verlinden er staat nog een order uit januari 2023 niet volledig afgewerkt in onze systemen. Ik doe nu het nodige, binnen 48u is dit in orde.

Geef mij een seintje als het dan toch nog niet lukt. Groetjes, Heidi

Dag @HeidiE , we zijn nu 48 uur verder, nog niks veranderd. Dus in mijn overzicht staat nog altijd hetzelfde. En ik kan nog steeds geen nieuwe Iphone bestellen met verderzetting van mijn huidig abonnement (is momenteel een aanbod) Mobile Flex M….

Groeten

Marc

@Marc Verlinden kan je me de gegvens van dat toestel laten geworden dan probeer ik het voor je in orde te maken

@HeidiE @Luc.M ik heb reeds hetzelfde probleem met een iPhone 16 pro die ik wens aan te kopen gekoppeld aan een bestaand abonnement. Kunnen jullie dit ook eens bekijken want actie loopt maar tot 19 september. 

groetjes

Dag @PatrickPa er is geen blokkerend order, best informeer je bij onze klantendienst via 0800 22 800.

Reageer