Ik tracht sinds 2 dagen een nieuwe Iphone met abonnement te bestellen. Maar dat lukt maar niet, ofwel is er een “technisch probleem” en “probeer later terug”, ofwel komt de melding in “Overzicht” dat er “lopende bestelling zijn die nog niet verwerkt zijn”. Al enkele malen gechat daarover, die mensen doen hun best maar een oplossing komt er niet… Nu zie ik dat er, blijkbaar ingevolge eerdere pogingen tot bestelling (?), onder “Overzicht” ineens tweemaal staat : “Bestelling ontvangen” ?? Zonder enige omschrijving, geen email bevestiging...Wat is het nu?
Omdat de PX moderatoren dit zouden kunnen verder natrekken, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Dag
Geef mij een seintje als het dan toch nog niet lukt. Groetjes, Heidi
Dag
Groeten
Marc
groetjes
Dag
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.