Ik weet niet of deze mail gelezen wordt maar ik heb voor de 3e keer op rij een dag thuisgezeten in afwachting van een beloofde technicus.
Vraag
Technieker komt voor de 3e keer niet opdagen om fiber aan te sluiten
En weer is hij niet op komen dagen ondanks dat alle belemmeringen leken opgelost te zijn. Althans daar heb ik veel moeite voor gedaan.
Ik zit nu al 6 weken zonder Wifi met alleen een krakkemikkige hotspot verbinding die steeds uitvalt, terwijl mijn gezin zowel zakelijk als voor studie een goede internetverbinding nodig heeft.
Ik heb wel 20 keer gebeld en diverse keren naar de Proximuswinkel geweest. Door de telefonische klantendienst wordt je meestal afgescheept op een enkele uitzondering na.
Ik heb ook al weken geleden een klacht ingediend maar krijg hier steeds geen inhoudelijke reactie op. Kafkaiaans!!
Wat is er aan de hand dat het nu al voor de 3e keer fout loopt??????
Wie bij Proximus zou er in staat moeten zijn om dit uit te zoeken en hierover feedback te geven??????
Hebben jullie tips voor mij hoe ik kan doordringen tot deze gecomputeriseerde organisatie?
Vriendelijke groet,
Wim Batelaan.
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.