Skip to main content

Hey,

Dus sinds 17u vandaag is mijn wifi booster gewoon gestopt met werken. Ik heb het weer laten synchroniseren maar het lukt niet. Dus ik heb de wifibooster eerst gereset en dan weer geprobeerd om te synchroniseren maar dit lukt het ook niet.

De wifi booster is continue oranje aant flikkeren bij de eerste licht. Weet iemand wat ik nog kan doen om te fixeren?

De 8nternet werk maar ik krijg mijn wifi booster nie werken

@Popanomi en je hebt lang genoeg de reset blijven indrukken, beter (veel) te lang dan iets te kort!

anders moet je ook eens eerst de internet box resetten.:

1. resetknop op de achterkant van de Internet Box met een puntig voorwerp gedurende  20 seconden ingedrukt houden.
  2. De controlelampjes aan de voorkant van de Internet Box gaan uit en vervolgens terug aan. Dit betekent dat je Internet Box gereset is.
  3. Wacht even om je internetverbinding te gebruiken totdat het lampjes Wi-Fi en Internet blauw zijn.

Indien het dan nog niet lukt met de booster V2, dan best omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens  (Indien het nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of belangrijk acht ivm de vraagstelling.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Hey @Martin, dus ik heb juist de internet box gereset en weer de booster ook gerest en geprobeerd. Het blijft steeds oranje flikkeren. Dus ja....idk. ga effekes moeten wachten denk ik!

@Martin na tienduizenden poging sinds 17u....is het eindelijk gelukt. 

Bedankt voor je hulp!

@Popanomi  Graag gedaan en blij te horen dat het toch in orde gekomen is.