@Popanomi en je hebt lang genoeg de reset blijven indrukken, beter (veel) te lang dan iets te kort!
anders moet je ook eens eerst de internet box resetten.:
- resetknop op de achterkant van de Internet Box met een puntig voorwerp gedurende 20 seconden ingedrukt houden.
- De controlelampjes aan de voorkant van de Internet Box gaan uit en vervolgens terug aan. Dit betekent dat je Internet Box gereset is.
- Wacht even om je internetverbinding te gebruiken totdat het lampjes Wi-Fi en Internet blauw zijn.
Indien het dan nog niet lukt met de booster V2, dan best omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (Indien het nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of belangrijk acht ivm de vraagstelling.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.