Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
S24 Ultra screenI have something strange on the screen, is it irritating on a dark screen or is it a display defect?phone bought a month agofile a warranty claim?
We kijken via Apple TV naar Pickx. Om een of andere reden verliest hij soms zijn login en kunnen we ook niet gewoon terug inloggen. Het leek opgelost door de app te verwijderen en terug te installeren. Via Icloud haalt hij dan de gegevens voor Pickx op en probleem opgelost.Nu krijg ik het bericht dat er teveel toestellen gekoppeld zijn maar ik kan ze niet verwijderen terwijl er wel 5x hetzelfde apparaat in staat. We hebben ook geprobeerd onze apps op de telefoon te ontkoppelen en terug te koppelen maar nu geeft deze een algemene foutmelding en kan ik helemaal niets meer zien van Pickx. Kan dit nagekeken worden? Alvast super bedankt!Met vriendelijke groet, Katrien
Geregeld krijg ik mails naar een van mijn aliassen die NIET voor mij bedoeld zijn. Daaruit leid ik af dat deze alias ook door minstens 2 of zelfs 3 andere personen wordt gebruikt.Daardoor krijg ik mails te zien over zaken waar de privacy mogelijks door wordt geschonden.Ik kreeg al mails ivm - een scoutskamp aan zee- een verslag van een palliatieve vergadering- een vraag tot evaluatie van mijn bezoek aan Walibi.Met al deze zaken heb ik niets te maken en ze zijn dus bedoeld voor andere Proximus-klanten met dezelfde alias.Ik vraag hiermee nadrukkelijk dat:1. deze zaak verder onderzocht wordt zodat in de toekomst geen dubbele aliassen meer kunnen worden toegekend2. voor de bestaande aliassen een oplossing wordt voorgesteld waarbij bv de oudste alias kan blijven bestaan en de andere een melding krijgen dat ze niet meer geldig zijn.Ik verwacht een bevestiging van ontvangst van deze klacht en wil via mail (geen telefoon!) op de hoogte gehouden worden van de opvolging van deze klacht.Er gaat e
Pixx account niet herkend/gekoppeld..
Ik probeer mijn V5 afstandsbediening universeel te linken aan mijn nieuwe TCL smart TV, maar dat lukt slechts gedeeltelijk. Ik kan de zenders veranderen, maar niet het geluid en kan de tv ook niet aan en uit zetten. Er is dus geen link met het tv-toestel gemaakt. Ik heb dit zowel automatisch als manueel geprobeerd met de code die wordt meegegeven voor een TCL-toestel (2856). Weet iemand hier raad mee?
Goedemiddag,Fiberklaar heeft al geruime tijd fiber geplaatst in mijn straat/wijk en heeft ook al individuele huizen aangesloten (aansluitingspunt met EAN nummer in garage in mijn geval), maar het is nog niet mogelijk om een fiber abonnement te nemen bij Proximus.Hebben jullie een idee vanaf wanneer dit wel mogelijk zal zijn?Bedankt,Olivier
Graag geef ik even mee dat een aanvraag van een myproximus activatie wel degelijk kan zonder het ontvangen van klassieke post.https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_credentials/particulieren/support/klantenzone/myproximus/registreren/klantnummer-activeringscode-en-datum.htmlDeze wizard even volgen. Je hebt wel een proximus vaste lijn nodig om dit tot een goed einde te brengen, maar je krijgt zo wel de activatiecode onmiddellijk als SMS doorgestuurd.Als je nu, net zoals mezelf; nog niet weet wat de nr van je vaste lijn is (wordt naar gevraagd) dan kan je dit opzoeken via 1924- bellen naar je eigen GSM helpt niet wat standaard is dit een verborgen nummer.Waarom bij proximus support & de totaal niet klantgericht ingestelde dame bij de commerciële dienst dit niet is geweten, kan ik me niet over uitspreken.Hopelijk helpt het wat mensen in de toekomst die naar deze info zoeken.
In een ver verleden heb ik, geloof ik, deze optie ooit eens aangezet.wordt dit nog ondersteund?ik krijg nu af en toe zo een email notificatie, soms een paar tegelijk maar de mails zijn meestal 3 weken tot een maand oud.plezant detail, Proximus filtert soms zijn eigen email zodat die in de spam terecht komt! 😂
Vandaag krijgen we plots een bericht dat we opnames niet langer meer kunnen bewaren. Eerder kon je ook al geen opnames meer overzetten naar een DVD-recorder. 20 jaar geleden kon ik alles opnemen op VHS en bekijken waar en wanneer ik dat wilde. Een ware achteruitgang dus en ik sta alvast op het punt om, zoals heel velen, mijn abonnement op te zeggen en gewoon te streamen. We betalen namelijk steeds meer voor minder kwaliteit en service! Schandalig!!!
hoe kan men een film huren met apple tv 4k via pickx app?
Vandaag aangesloten op fiber, met TV box. Alles werkt goed, maar ik zie de abonnementen niet in mijn “myproximus”. Blijkbaar zou dit liggen aan een login die is gekoppeld aan mijn werkgever (GSM gebruik)Na veelvuldige telefoons, een open case, een callback die nooit werd uitgevoerd, bij iemand uitgekomen die mij aangeeft dat ik een nieuwe account moet maken en het klantennummer koppelen. Echter blijkt dat de eerste 24u na een ontkoppeling er niet opnieuw kan worden gekoppeld aan een andere myproximus login.De koppelling heeft een activatiecode nodig die enkel op de factuur te vinden is - ik heb natuurlijk nog geen factoor. Geen probleem zegt mevrouw - wij sturen u een activatiecode op… per post!Ik dien nu dus te wachten op “snailmail” om deze activatie hopelijk te kunnen vervolledigen. Klopt dit verhaal of is er iets overkeken?
BesteRecent vernomen dat er voor trouwe klanten een getrouwheidspremie bestaat.30 jaar ongeveer niet genoten van die premie. Vorig jaar geactiveerd door een vriendelijke dameaan de telefoon; Op mijn laatste factuur (jul 24) echter gehalveerd. Waarom?Moet ik die premie misschien jaarlijks opnieuw aanvragen? Wie moet ik daarvoor aanspreken?Waarom gebeurt dit niet automatisch?
Sinds een aantal dagen foutieve melding in proximus app (bug)onder smart wifi. Ik krijg de melding bbox niet actief terwijl mijn internetbox wel actief is.
We weten nu al een tijdje dat Proximus onlangs dagpassen geïntroduceerd heeft vorig jaar. Alhoewel dat ik informatie kan vinden over de tarieven & zones. Ik kan nergens een lijst vinden met de verschillende partner netwerken waarmee Proximus overeenkomsten heeft over de hele wereld. Die lijst zou handig zijn om te weten welk technologieën elk netwerk ondersteunt. Update: ik heb net een lijst gevonden met Proximus hun partnernetwerken in de EU (lijst-van-eu-operators-28-02-2023.docx~2023-04-14-16-33-00~cache.pdf (proximus.be)) maar er is niets over de partnernetwerken in landen buiten de EU.
Hallo, ik ben vrij recent overgestapt naar Proximus en ondertussen een paar keer gecast vanuit de Pickx app naar mijn tv. Ik merk alleen dat ik telkens een programma cast en dus niet live gewoon kan tv kijken. Bij mijn vorige leverancier kon ik casten en als het volgende programma begon bleef dit gewoon doorspelen. Nu valt de streaming ineens uit, en dan zelfs niet als het programma écht klaar is maar wel wanneer de voorziene tijd van het programma om is. Bij voetbal heeft dit er dus voor gezorgd dat we de verlengingen niet meer konden casten want dat programma was officieel volgens de TV gids gedaan en dus onmogelijk te casten en het volledige einde te zien. Heeft iemand weet hoe dit op te lossen en of het dus wel mogelijk is om gewoon VRT te casten vanuit Pickx ipv een programma volgens de theoretische planning. Dit laatste is namelijk echt zeer gebruiksonvriendelijk en biedt geen kijkcomfort helaas. Bedankt alvast!
Ik heb een Proximus enterprise account met fiber-aansluiting op 1 locatie. Op een ander adres, dus de tweede locatie, heb ik een Flex pack met Pickx tv. Deze zitten allen onder 1 account en het lukt me niet om in te loggen bij Pickx met mijn Proximus-id. Dit is ook dezelfde ID als waarmee ik mijn enterprise-zaken beheer.De Pickx app geeft aan dat ik niet het juiste pack heb om te te kunnen kijken. Ik betaal er nochtans voor :)Al vijf keer met support gebeld maar daar lijkt niemand echt te kunnen helpen, ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Er is ook reeds een support case aangemaakt maar daar komt weinig reactie op.Iemand een idee?
Als trouwe en tevreden klant van Proximus ontving ik lange tijd een zogenaamde “getrouwheidskorting” van 7 euro per maand. Graag had ik opnieuw een dergelijke maandelijkse getrouwheidskorting aangevraagd. Alvast bedankt voor de moeite!
tussen 24 jun en 9 juli is mijn belkrediet verlaagt van 17,12 euro naar 11,60 euro zonder opgave waavoor dit gebruikt is.zie printscreen. De sms naar een voor mij onbekend nr heb ik in een ander topic aangegeven, dat is blijkbaar een ander probleem dat al enkele weken bezig is.
Sinds een aantal weken hapert mijn tv beeld regelmatig. Niet alleen bij opnames maar ook gewoon wanneer ik tv kijk.Daarbij komt nog het probleem dat de tv gids helemaal niet correct is met momenten waardoor opnames maar deels worden opgenomen.Ik heb reeds alle stappen doorlopen om de TV box te resetten, alsook de modem enz.
Plots kan ik niet meer inloggen op my proximus krijg dan de mededeling reset uw wachtwoord voor nieuw mobiel nummer terwijl ik helemaal geen nieuw mobiel nummer heb resetten lukt ook niet want men zou een e-mail sturen maar er komt geen e-mail . Maar eigenlijk heb ik dus helemaal geen nood aan een nieuw wachtwoord om in my proximus in te loggen
Kan een moderator de Pickx app linken aan mijn account?Alle info te vinden in mijn profiel. Dank!
ik heb een serieopname staan. Ik wilde de laatste aflevering gisteren bekijken samen met mijn dochter, bleek dat de opname niet gebeurd was. Gelukkig worden de meeste dingen meerdere keren herhaald, dus een nieuwe opname gemaakt ... nu staat de opname er weer niet op. Het gekke is dat, als ik naar mijn bibliotheek ga, de opname er schijnbaar wel tussen staat. Als ik deze dan aanklik, kom ik in de lijst van vorige afleveringen, maar de aflevering die ik wil zien, die dan wel in mijn algemene lijst als laatste aflevering staat, staat er niet tussen. Waar is deze dan gebleven? Ik ben er zeker van dat alle instellingen juist staan, want deze heb ik net nagekeken. Ik zou deze laatste aflevering graag terug hebben... hoe lukt me dit?
Omdat Mobile Internet XXS vanaf maart 2022 betalend wordt en ik er toch geen gebruik van maak zou ik dit product willen opzeggen. Ik zie echter geen mogelijkheid om dit zelf, via MyProximus, te doen. Kan U mij hierbij helpen?
Vorig jaar kwam er een deur aan deur verkoper van Proximus. Hij bood mij een contract aan , na een jaar zie ik plots dat mijn betaling van 65 euro naar 99,99 euro gaat zonder verwittiging. In dit pakket zit zelfs vaste lijn, wat ik niet heb. Ik belde naar proximus klantendienst en volgens hun was het een bouwpromotie. Vreemd aangezien ik er al 12 jaar woon. Omdat ik in discussie ging met de klantendienst om mijn standpunt te verduidelijken werd de lijn gewoon onderbroken. Ik belde terug en toen was er een vriendelijke dame die inderdaad toegaf dat die praktijken niet echt transparant zijn. Ze stelde voor om die verkoper van Proximus zelf op te bellen om een nieuwe promotie af te dingen. . Zelf kon ze niet veel doen buiten mijn vaste lijn afzeggen en mij een korting van 5 euro geven. Maar de gegevens van die verkoper heb ik niet meer.Ook voor mijn 2 e verblijf aan zee is er nu een promotie maar men kon binnen de klantendienst niet zeggen hoeveel ik nadien zou moeten betalen. Aang
Beste,Via de MyProximus app zie ik de mogelijkheid om gratis mijn huidige BBox te laten vervangen door de nieuwe Internet Box.Echter, telkens ik het order plaats (bestellen), krijg ik de melding dat het niet mogelijk is een nieuwe Internet Box te verkrijgen voor mijn huidig type modem.Ik beschik over een Flex abonnement.Graag had ik de nieuwe Internet Box ontvangen, samen met een V2 booster.Kan u mij verderhelpen? Bedankt.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.