In Asse centrum ( Boekfos en Parklaan) sinds de invoering van 5G ( en verplaatsing van de zendmast) de ontvangst erbarmelijk, soms is zelfs bellen of sms onmogelijk,
we willen dit graag doorgeven aan de betrokken dienst.
ze gaan dit heel gericht nakijken;
Kan je in je profiel ook het gebruikte gsm nummer meegeven?
dank je
mvg,
Tina
er info: Forum Profiel
klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten
Zendmast stond tot voor een paar weken op watertoren, het hoogste punt in Asse, staat nu aan het Jass ( bij politiebureau) vandaar het verschil in ontvangst in sommige delen van asse hieronder Speedtest , zoals u ziet ontvangst zeeeeerr slecht
sinds er aan gewerkt is is de ontvangst zeer veel verslecht ipv verbeterd. Hoe komt dit?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.