@Goriske1993 Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze straks de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of belangrijk acht ivm de vraagstelling, bv je dossiernummer.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Beste,
de info is aangevuld.
Ter info: zojuist telefoon gehad (vreemd dat dit na een extra melding ineens wel kan.)
Echter werd na het automatisch bericht er 2 minuten niet gesproken en de lijn onderbroken.
Als ik nu contact zou opnemen krijg ik de melding: “ja we hebben U gecontacteerd.”
@Goriske1993 Ik heb dit eens voor je nagekeken, gezien je werkt met een e-sim moeten we kunnen uitsluiten dat dit niet aan je toestel ligt. Dit kan enkel door je nummer aan een fysieke simkaart te koppelen en deze dan in een ander toestel te steken. Blijft het probleem kunnen we achterliggend verder nakijken waar het aan kan liggen.
Beste DaisyS,
bedankt, maar dit kan helaas ook niet het geval zijn. (werd al onderzocht)
ESIM’s werden getest in volgende toestellen: (deze toestellen zijn reeds doorgegeven alsook de software versies van deze toestellen.)
- Ipad Pro
- Iphone 12 Pro max
- Samsung Galaxy Fold 4
Het gaat hier ook over 2 verschillende ESIM’s die hetzelfde probleem hebben.
Lees: Probleem is aanwezig op 2 verschillende simkaarten en probleem komt voor op (minstens) 3 verschillende toestellen.
Dit werd reeds meermaals doorgegeven/nagekeken dus deze info is dan ook niet toegevoegd aan het dossier aangezien u hiervan niet op de hoogte bent?
Bijkomend: ESIM werden ook verwijderd en opnieuw geïnstalleerd op vraag van Uw diensten.
TER INFO: als proximus geen SIM kaarten opstuurt kunnen we dit ook niet testen natuurlijk
@Goriske1993 Ik heb het dan meerbepaald over de chip die de e-sim bevat. Deze kan je niet van toestel naar toestel veranderen. Helaas kunnen wij wegens gdpr geen simkaarten opsturen en kan je hier enkel voor naar de winkel gaan. Ik heb je origineel dossiertje teruggevonden van 04/10 maar daar staat niks in specifiek over het testen van je e-sim. Alsook kan ik zien in ons systeem dat er niks gewijzigd is aan je e-sim sinds 04/10.
Beste @DaisyS
bedankt voor Uw bericht, echter toch enkele opmerkinge/toevoegingen hieraan.
Dus dan zou dit willen zeggen dat alle 3 de toestellen een deffecte chip hebben. (onmogelijk als u het mij vraagt)
Om toch een feedback te bezorgen werd een esim van orange geprobeerd, deze werkt perfect.
- bijkomend zijn er locaties waar de e-sim van proximus ook (beter) werkt enkel niet overal, dus bij een defecte chip werkt dit gewoon nergens.
Dus in 2024 moeten klanten terug voor alles naar de winkel gaan? (of bedoelt U dat U deze niet kan aanvragen? wat te begrijpen is inderdaad)
U beschrijft eigenlijk in uw laatste bericht zeer goed wat de problematiek van de klantendienst momenteel is.
04/10 werd het dossier aangemaakt, zoals reeds vermeld zijn hier meermaals telefonische gesprekken over geweest. (door klant in gang gezet daar er na 48u zoals beloofd niet werd teruggebeld.)
15/10/2024 opnieuw contact en opnieuw beloofd binnen 48u wordt u gecontacteerd
18/10/2024 Zaterdag heeft een medewerker van de proximus klantendienst zelf een reminder in haar agenda gezet om mij zelf terug te bellen om dit dossier iets korter op te volgen daar zij dit zelf ook “schandelig” vond. -) woorden van de proximus medewerker.
Zaterdag heeft zij mij gecontacteerd om na te vragen of ik gecontacteerd werd door de technische dienst. (wat niet het geval was)
Hieropvolgende heeft zij haar verantwoordelijke erbij gehaald om een dossier aan te maken bij HIGH CARE.
Dewelke mij gecontacteerd hebben en na 2 minuten de lijn verbreken. (zie eerder hierboven beschreven)
Nu beweert U ineens weer dat er sinds 04/10/2024 niets met het dossier is gebeurd.
Collega’s spreken elkaar tegen, geven foutieve info (bewust of onbewust).
Dat het dossier niet alle info bevat is te wijten aan interne administratie of opvolging lijkt mij maar hier kan ik niets aan doen.
Ik heb alle gesprekken opgenomen + chats opgeslagen en kan bijgevolg dus zeer goed bewijzen dat proximus info achter houdt of gewoon niet eerlijk is.
Hoe geraakt dit dan opgelost volgens U want telkens ik contact heb met klanten dienst contacteren zij mij niet terug om vullen ze het dossier niet aan.
Bijkomende vraag: in het dossier staat dat sinds 04/10 er niets meer mee gedaan is…
Vind U dit dan aanvaardbaar dat een klant zo lang moet wachten?