Skip to main content
Vraag

eSim op Galaxy Watches en Apple Watch

  • 1 July 2024
  • 11 reacties
  • 918 Bekeken

Hey Proximusje,

Hier ben ik weer een jaar later, met nog altijd dezelfde vraag; "Waar blijft die godverd*mme esim voor smartwatches?"

Ik keek echt hard uit naar dit jaar aangezien ik al 3 jaar sinds de aankoop van mijn Galaxy Watch 4 LTE wacht tot jullie de esim nu eindelijk voor smartwatches beschikbaar zouden maken. Jullie hebben ons klanten ieder jaar gezegd; in de loop van volgend jaar maar uiteindelijk zitten we hier al een aantal jaar te wachten (maar die druk komt er precies niet goed door).

In de plaats van 3 verschillende soorten 5G (200Mbps,500Mbps en 1Gbps) te maken volgens hoogst betalende klant zouden jullie je beter bezig houden met de klachten op dit forum te lezen en er iets aan te doen. 

En als één van de moderators dit leest; geef aub een duidelijk antwoord en leg uit waarom jullie team dit niet voor elkaar kan krijgen. Ga desnoods naar het kantoor van deze desbetreffende mensen en laat hun een antwoord typen. En kom zeker niet af met; we hebben momenteel geen nieuws want dat is gewoon een lui antwoord dat niemand hier verder helpt.

 

Groetjes 

 

 

11 reacties

louter ter informatie: 

4u geleden schreef een PX moderator, in een ander topic hieromtrent, het volgende :

  

@Deni_Dosh Tot op heden hebben wij hier geen datum voor gekregen wanneer dit mogelijk zou zijn. 

Bron: → E-Sim voor Samsung Galaxy watch | Proximus Forum

Reputatie 7
Badge +3

@juvro  Dit is het antwoord wat we kregen ‘ Over de eSIM voor wearables is al veel geschreven en gezegd. Spijtig genoeg staat dit (nog steeds) niet op de roadmap. Met andere woorden in 2025 zal dit zeker nog niet beschikbaar zijn. Ook de vraag is nog niet van deze om er een positieve bussiness case van te maken’

Ik zal wachten tot september met een nieuwe Apple watch, als er geen verandering is, zal ik alles naar Telenet overzetten.  

@juvro  Dit is het antwoord wat we kregen ‘ Over de eSIM voor wearables is al veel geschreven en gezegd. Spijtig genoeg staat dit (nog steeds) niet op de roadmap. Met andere woorden in 2025 zal dit zeker nog niet beschikbaar zijn. Ook de vraag is nog niet van deze om er een positieve bussiness case van te maken’

In andere woorden, minoriteit is niet van belang voor ons. 

louter ter informatie: 

4u geleden schreef een PX moderator, in een ander topic hieromtrent, het volgende :

  

@Deni_Dosh Tot op heden hebben wij hier geen datum voor gekregen wanneer dit mogelijk zou zijn. 

Bron: → E-Sim voor Samsung Galaxy watch | Proximus Forum

Heb ik al gelezen, geeft geen duidelijkheid. Ga eens bij je collegas vragen van de dienst die dat soort zaken ontwikkeld ipv antwoorden uit een andere conversatie te kopiëren op je luie stoel.

@juvro  Dit is het antwoord wat we kregen ‘ Over de eSIM voor wearables is al veel geschreven en gezegd. Spijtig genoeg staat dit (nog steeds) niet op de roadmap. Met andere woorden in 2025 zal dit zeker nog niet beschikbaar zijn. Ook de vraag is nog niet van deze om er een positieve bussiness case van te maken’

In andere woorden, minoriteit is niet van belang voor ons. 

Het ergste eraan is dat we niet in de minderheid zijn, mensen zitten al jaren op dit forum te zagen over een functionaliteit die Telenet al jaren heeft.

@juvro  Dit is het antwoord wat we kregen ‘ Over de eSIM voor wearables is al veel geschreven en gezegd. Spijtig genoeg staat dit (nog steeds) niet op de roadmap. Met andere woorden in 2025 zal dit zeker nog niet beschikbaar zijn. Ook de vraag is nog niet van deze om er een positieve bussiness case van te maken’

Het ergste is dat jullie ons aan het lijntje proberen te houden door al jaren te zeggen: "in de loop van ..." en nu zeg jij weer dat het niet op de roadmap staat. Wat doen de mensen daar eigenlijk op jullie kantoor, waarschijnlijk gebruiken jullie daar zelf allemaal Telenet en zitten jullie daar mooi met onze gezichten te lachen.

@juvro  Dit is het antwoord wat we kregen ‘ Over de eSIM voor wearables is al veel geschreven en gezegd. Spijtig genoeg staat dit (nog steeds) niet op de roadmap. Met andere woorden in 2025 zal dit zeker nog niet beschikbaar zijn. Ook de vraag is nog niet van deze om er een positieve bussiness case van te maken’

 

Link naar desbetreffende artikel: 

https://tweakers.net/nieuws/202198/proximus-wil-in-2023-e-sim-ondersteunen-op-smartwatches.html

Hey Proximusje,

Hier ben ik weer een jaar later, met nog altijd dezelfde vraag; "Waar blijft die godverd*mme esim voor smartwatches?"

Ik keek echt hard uit naar dit jaar aangezien ik al 3 jaar sinds de aankoop van mijn Galaxy Watch 4 LTE wacht tot jullie de esim nu eindelijk voor smartwatches beschikbaar zouden maken. Jullie hebben ons klanten ieder jaar gezegd; in de loop van volgend jaar maar uiteindelijk zitten we hier al een aantal jaar te wachten (maar die druk komt er precies niet goed door).

In de plaats van 3 verschillende soorten 5G (200Mbps,500Mbps en 1Gbps) te maken volgens hoogst betalende klant zouden jullie je beter bezig houden met de klachten op dit forum te lezen en er iets aan te doen. 

En als één van de moderators dit leest; geef aub een duidelijk antwoord en leg uit waarom jullie team dit niet voor elkaar kan krijgen. Ga desnoods naar het kantoor van deze desbetreffende mensen en laat hun een antwoord typen. En kom zeker niet af met; we hebben momenteel geen nieuws want dat is gewoon een lui antwoord dat niemand hier verder helpt.

 

Groetjes 

 

 

@proximus - Dit begint inderdaad op een slappe parodie te lijken…. graag duidelijke communicatie rond tijdslijnen aub inzake eSim voor smartwatches…. 

Ja als je zo dringend die e—Sim ga dan naar Telenet en neem er de mindere dekking  dan maar bij Proximus blijft voor mobiele data de beste ik heb Proximus voor mobile e Telenet. Voor internet en tv

Recent artikel:

https://tweakers.net/nieuws/225142/proximus-weet-nog-niet-wanneer-e-sim-op-smartwatches-ondersteund-wordt.html

Het netwerk kan het niet aan en vereist zware investeringen; Maw, het komt er niet want er zullen altijd wel andere prioriteiten zijn.

Reageer