Skip to main content

Sinds de my proximus app vernieuwd is kan het dataverbuik niet meer geconsulteerd worden.

Gaat dit zo blijven of zie ik iets over het hoofd.

@Roland_012

Het beste is van dit te melden via de shaker functie, dus door met je toestel te schudden zodat een venster opent waar je het probleem kunt melden. Dit komt dan terecht bij de correcte dienst die ook voor de oplossing kan zorgen.


@Roland_012 

Daar heb je gelijk in .Ik vind het enkel terug als je inlogt op website proximus-mijn producten-internet-verbruik.

 Enkel dataverbruik mobiel staat op startpagina  Proximus+ app

Mvg

Artie


@Artie Heb jij het dan ook al gemeld via de shaker functie?


@Martin 

Neen dat niet.


@Roland_012 @Artie zoals @Martin al aanhaalde best dit te melden via de schaker functie, dus door met je toestel te schudden zodat een venster opent waar je het probleem kunt melden. Dit komt dan terecht bij de correcte dienst die ook voor de oplossing kan zorgen.Groetjes,Joel


Ik heb het zonet gemeld via de schaker functie.  Had hier eigenlijk nog nooit van gehoord.


@Roland_012  Het kan wel zijn dat het x aantal dagen kan duren voor u feedback gaat ontvangen(wegens eventuele drukte)maar via die functie kom je wel steeds op de juiste dienst terecht.Groetjes,Joel


Reageer