Skip to main content
Vraag

Data verbruik vast internet

  • October 23, 2024
  • 7 reacties
  • 109 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Sinds de my proximus app vernieuwd is kan het dataverbuik niet meer geconsulteerd worden.

Gaat dit zo blijven of zie ik iets over het hoofd.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Martin
  • October 23, 2024

@Roland_012

Het beste is van dit te melden via de shaker functie, dus door met je toestel te schudden zodat een venster opent waar je het probleem kunt melden. Dit komt dan terecht bij de correcte dienst die ook voor de oplossing kan zorgen.


  • October 23, 2024

@Roland_012 

Daar heb je gelijk in .Ik vind het enkel terug als je inlogt op website proximus-mijn producten-internet-verbruik.

 Enkel dataverbruik mobiel staat op startpagina  Proximus+ app

Mvg

Artie


Martin
  • October 23, 2024

@Artie Heb jij het dan ook al gemeld via de shaker functie?


  • October 23, 2024

@Martin 

Neen dat niet.


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 24, 2024

@Roland_012 @Artie zoals @Martin al aanhaalde best dit te melden via de schaker functie, dus door met je toestel te schudden zodat een venster opent waar je het probleem kunt melden. Dit komt dan terecht bij de correcte dienst die ook voor de oplossing kan zorgen.Groetjes,Joel


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • October 24, 2024

Ik heb het zonet gemeld via de schaker functie.  Had hier eigenlijk nog nooit van gehoord.


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 25, 2024

@Roland_012  Het kan wel zijn dat het x aantal dagen kan duren voor u feedback gaat ontvangen(wegens eventuele drukte)maar via die functie kom je wel steeds op de juiste dienst terecht.Groetjes,Joel