Skip to main content

Beste,

Ik had de IPhone 16 pro max besteld op 16 september en was verwacht voor levering op 20 september. Maar zo te zien krijg ik weer een email dat de gsm niet op voorraad is, Ik heb meerdere keren contact opgenomen met proximus over eventueel mijn abonnement en toestel te annuleren want deze pre order had geen zin als ik het toestel na een maand krijg en nog betaal voor een gsm dat ik niet eens geleverd krijg . maar ze zeiden wacht het uit tot deze maandag en de volgende dag krijg ik een email over weer geen voorraad, ik mocht het ook niet mijn abonnement + toestel annuleren in de 14 dagen periode en ook geen info over mijn gsm die besteld is. 

na 3 weken zou je tenminste de track and trace kunnen krijgen?

Order: R4WEBSHOP045918102

@rwonestar 

Er zijn heel veel pre orders geweest en Apple heeft niet voldoende geleverd om aan alle vraag te kunnen voldoen.

Wekelijks kunnen we nieuwe toestellen doorsturen.

Ik heb voor mezelf een dossier opgemaakt om verder op te volgen. 

Je mag ons gerust op hoogte houden als je goed nieuws krijgt

groeten

Tina

@rwonestar 

ik zie bericht van bpost dat je toestel gisteren is geleverd.

De extra betaling dataoptie is pas gestart na levering toestel.

De verzekering voor je toestel is in mindering gebracht, ook te betalen vanaf dag van levering.

Groeten

Tina

Ik heb de pre order gedaan op 13 SEPTEMBER. Zijn bijna 2 maand verder en nog steeds geen levering. Telkens weer een nieuw argument …. Dan is mijn factuur niet in orde (TERWIJL DEZE CORRECT BETAALD ZIJN) Dan is het een fout door hen. Dan iste en voorraad probleem ….

@NathalieM22  Omdat de PX moderatoren dit zouden kunnen beter/vlotter natrekken, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens, indien je het nog niet moest gedaan hebben.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of belangrijk acht ivm de vraagstelling.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

@NathalieM22 Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Dan kijken we het voor u na.Groetjes,Joel

Reageer