Ik heb intussen mijn 1ste factuur gekregen en deze stond bij dat het vandaag (18/04/2024) van mijn rekening zou gaan , maar als ik kijk bij men bank zie ik geen domiciliëring aanvraag van proximus staan bij aanvraag.
Nu is men vraag een maand terug toen ik Proximus klant was geworden heb ik ook men rekening nummer ingegeven voor aanvraag domiciliëring , is hier iets niet in orde ? ik zie bij de factuur wel staan → Betaling aangeboden aan je bank ← maar vraag me af waarom het vertraging heeft gezien het op de 18de van men rekening zou gaan ? ( zou niet graag zonder netwerk vallen ) Kan iemand van Proximus hier eens kijken of alles goed staat?
Het kan ook zijn als jullie kijken het al in orde is , ik kan overdag niet zo veel naar men smartphone kijken ( werk )
Bedankt.
Bladzijde 1 / 1
@Joel M@tina.b@HeidiE@Luc.M
Kan iemand van jullie eens kijken?
Groeten
Ik heb intussen gezien dat de betaling geweigerd was via domiciliëring , reden onbekend , nu ik heb in mijn factuur instellingen mijn domiciliëring stop gezet & opnieuw eens ingegeven , hoop dat dit nu wel werk? ( Zou het kunnen dat er al actief staan? )
Groeten
@bigMODDER
Gewoon een tip: op zaterdag kan je met de dienst facturatie in contact komen via 0800 22 800 mss kunnen ze dit daar wel zien.
Volgens de klantendienst staat mijn domiciliëring actief , toch is het niet gelukt de 1ste keer om de factuur te betalen via domiciliëring ook al stond er bij → Betaling aangeboden aan je bank ← , het was 2 dagen later niet in orde , dus vraag me af wat er misloopt , ik zal de volgende factuur afwachten en zien wat er gebeurd , zal toch blij zijn als het in orde is , is 1nige wat niet werkt en vind dit wel belangrijk.
Ben voor de rest zeer tevreden van Mobile Unlimited , werkt heel goed , de app Proximus+ is goed en mobiel internet hier waar ik woon is snel , hoop echt dat dit 1 probleem opgelost kan worden.
Dag @bigMODDER er stond een domiciliëring actief vanaf 20/03/2024, soms duurt het enkele (werk)dagen voor deze effectief wordt uitgevoerd. We kunnen nu niet meer nakijken waar het misliep. Best volgende maand even in de gaten houden. Groetjes, Heidi
Dag @bigMODDER er stond een domiciliëring actief vanaf 20/03/2024, soms duurt het enkele (werk)dagen voor deze effectief wordt uitgevoerd. We kunnen nu niet meer nakijken waar het misliep. Best volgende maand even in de gaten houden. Groetjes, Heidi
Dag HeidiE,
Zou het mogelijk zijn die domiciliëring eens te resetten? Zodat er nieuwe aanvraag naar men bank gaat voor aanvraag domiciliëring? Denk dat die dat nu actief is was van vorige keer ik klant was bij jullie en die heb ik toen stop gezet.
Volgens mij bestaat die domiciliëring niet meer en zat dat gewoon nog in men account van vorige keer ik klant was , een reset en nieuwe aanvraag zal het oplossen denk ik.
Groeten
@bigMODDER je hebt zelf een reset gedaan op 20/04/24 - dit zou dan voldoende moeten zijn!
@bigMODDER je hebt zelf een reset gedaan op 20/04/24 - dit zou dan voldoende moeten zijn!
Laat ons hopen dat het nu dan wel werkt , ja op 20/04/24 heb ik zelf een reset gedaan , wist niet dat dit zichtbaar was , ik laat iets weten als ik nieuwe factuur heb en het werkt of niet .
Dank u voor de hulp tot nu toe.
@HeidiE
Nu zie ik in de app dat er niets meer staat van bij factuur instellingen van domiciliëring ( rekening nummer is weg en het veld is leeg)
Volgens mij is er nu geen domiciliëring meer actief & is er ook geen nieuwe aanvraag gestuurd , of heb ik het mis?
Ik wacht mijn factuur af.
Wil wel niet het risico lopen dat er een dubbele aanvraag is van domiciliëring dus wacht ik af.
Groeten
Dag @bigMODDER ik zie een deactivatie op 22/04 en opnieuw activatie op 24/04 - misschien laten we deze nu best even actief staan.
Dag @bigMODDER ik zie een deactivatie op 22/04 en opnieuw activatie op 24/04 - misschien laten we deze nu best even actief staan.
Ja dat klopt ik zag niets meer staan dus heb ik op 24/4 mijn rekening nummer opnieuw ingegeven tot activatie, normaal zou het nu goed moeten zijn hoop ik ben benieuwd
Groeten
Bij deze kan ik melden dat het werkt met domiciliëring voor mijn factuur te betalen , ben blij dat het nu in orde is .
Bedankt voor de hulp @HeidiE , @Martin
Groeten
@bigMODDER Fijn om te horen dat alles in orde is gekomen.Groetjes,Joel
In heb problemen met mijn domicinering. Er staat bij mijn bank dat er 29.99 voor mijn abonement is afgegaan. Maar er staat op mijn app nog steeds aanbevolen aan je bank. En als ik de klantedients bel dan kom ik uit by de robot en die zegt je bent telaat met betalen betalen morst gebeuren op 24 maar het is er pas afgegaan de 25ste. De robot zegt ook dat ik nog niet betaalt heb maar heb wel al betaald. Wat moet ik doen want het bedrag is er wel al af en kan niet zelf betalen
@Alexander1705 ik zou morgen eens bellen naar de helpdesk 0800 22 800 want hier komt geen PX moderator meer in het weekend.
Maar morgen zaterdag is de administratie bereikbaar zie hieronder:
In heb problemen met mijn domicinering. Er staat bij mijn bank dat er 29.99 voor mijn abonement is afgegaan. Maar er staat op mijn app nog steeds aanbevolen aan je bank. En als ik de klantedients bel dan kom ik uit by de robot en die zegt je bent telaat met betalen betalen morst gebeuren op 24 maar het is er pas afgegaan de 25ste. De robot zegt ook dat ik nog niet betaalt heb maar heb wel al betaald. Wat moet ik doen want het bedrag is er wel al af en kan niet zelf betalen
ik heb gebeld en het is opgelost het was nog niet binnen gekomen bij jullie en daarom leek het telaat
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.