Skip to main content

Geachte,

 

Eind juni zijn er werken uitgevoerd aan de Proximus antennes.

Sindsdien ervaar ik overal een verslechterd tot zelfs geen bereik.

Dit geldt zowel voor algemeen telefonisch bereik als mobiel internet.

 

Op plekken waar ik een half jaar geleden 5G had heb ik nu slechts E of H+.

Opgebeld worden eindigt vaker in een sms dat ik gebeld ben zonder bericht na te laten dan effectief een doorkomend gesprek.

 

Personen rondom mij hebben steevast ook wel een betere verbinding dan mij. 

Ligt dit aan iets specifiek in mijn simkaart of dergelijke?

(Toestel niet gewijzigd in die periode)

 

Alvast bedankt voor uw terugkoppeling!

@Prestab heb je alleen slecht bereik op 5G met je toestel waar je woont of ook op andere plaatsen.

Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of belangrijk acht ivm je vraagstelling bv welk gsm nummer betreft het ….
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Dag Martin,

 

Het forumprofiel is geupdated.

De verbinding is over het algemeen slecht. In Olmen (2491) is de verbinding tegenwoordig ontzettend slecht. In grotere gemeentes/steden lijk ik dit probleem niet te hebben.


@Prestab 

Gaat het over de GSMnr. die je op je profiel vermeld hebt?

 

Geert


Dag Geert,

 

Inderdaad, nummer eindigend op 64.


@Prestab 

Ik zal een reset op het netwerkprofiel op je simkaart uitvoeren, binnen 10 min. mag je de GSM herstarten.

De bedoeling is dat je netwerkverbinding hiermee beter wordt.

 

Geert


Reageer