Hey Proximusje,
Hier ben ik weer een jaar later, met nog altijd dezelfde vraag; "Waar blijft die godverd*mme esim voor smartwatches?"
Ik keek echt hard uit naar dit jaar aangezien ik al 3 jaar sinds de aankoop van mijn Galaxy Watch 4 LTE wacht tot jullie de esim nu eindelijk voor smartwatches beschikbaar zouden maken. Jullie hebben ons klanten ieder jaar gezegd; in de loop van volgend jaar maar uiteindelijk zitten we hier al een aantal jaar te wachten (maar die druk komt er precies niet goed door).
In de plaats van 3 verschillende soorten 5G (200Mbps,500Mbps en 1Gbps) te maken volgens hoogst betalende klant zouden jullie je beter bezig houden met de klachten op dit forum te lezen en er iets aan te doen.
En als één van de moderators dit leest; geef aub een duidelijk antwoord en leg uit waarom jullie team dit niet voor elkaar kan krijgen. Ga desnoods naar het kantoor van deze desbetreffende mensen en laat hun een antwoord typen. En kom zeker niet af met; we hebben momenteel geen nieuws want dat is gewoon een lui antwoord dat niemand hier verder helpt.
Groetjes