Beste Proximus medewerkers,
Heb jullie al proberen te contacteren via telefoon en chat maar beide AI assistenten begrijpen mijn vraag niet en geven een generieke antwoord. Alsook vraagt een medewerker mijn bankrekeningnummer terwijl klantennummer altijd volstaat voor deze vraag:
Waarom ik na jaren ineens nu een factuur thuis wordt opgestuurd, terwijl de instellingen op SMS/E-mail staan en ‘per Post’ UIT staat en nog altijd uit is. De reden waarom ik panikeer is omdat er al eens een familielid onze abonnement heeft proberen over te zetten naar haar locatie, zogezegd aangegeven als verhuis, wat een leugen was. We zijn bang dat diezelfde persoon weer iets gedaan heeft en die brief wou onderscheppen in onze brievenbus. Helaas begrijpt AI dit niet en antwoord die keer op keer op dezelfde manier: “U kunt uw instellingen zelf aanpassen”, wat dus mijn probleem niet is, de instellingen staan allemaal goed, maar jullie sturen toch een factuur naar huis, terwijl ik nog de tijd heb om die te betalen (einde van de maand, altijd).
Met vriendelijke groeten