Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
Na het installeren van een analoge telefoon op de (groene) poortjes van de internet box krijg ik enkel de bezet toon (bij alle nummers vaste lijn zowel als gsm netwerk)kiestoon = okinvoer van telefoonnummer en het ‘ bellen’ klinkt heel normaaldan krijg ik enkel ‘bezet-toon’wat kan ik doen om dit probleem op te lossen ?mvg
.Daarnet telefoon gekregen van nr. 02 204 04 00 van zgz. Proximus.op mijn gsm.Ik verstond er nauwelijks iets van ( gebroken Nederlands) en heb gevraagd om me terug te bellen op mijn vast telefoontoestel. Ik vond het al raar dat ik gebeld word op mijn gsm i.p.v. op mijn vaste lijn.Niks meer van gehoord tot nu toe.Is dat een telefoonnummer die door Proximus medewerkers wordt gebruikt?
Sinds kort ben ik klant bij Proximus .Ik ben over het algemeen tevreden , maar heb wel enkele problemen met Proximus Pickx via de decoder .Zo valt het beeld vaak voor 1-2 seconden weg . ( geen vast interval )Soms valt het geluid weg en is de enige oplossing de decoder herstarten. Soms lijkt het beeld ook met een beetje vertraging te lopen. Decoder verbonden via ethernet-kabel .
Ik heb deze nieuwe TV box ontvangen ter vervanging van de V6 decoder.Het is me echter niet duidelijk of dit de WIFI Android box is. Ik veroderstel van wel, maar er staat geen WIFI symbool op.
Beste,Zoals ik kan lezen in de topics is dit een gekend probleem dat niet opgelost raakt voor de Android Box.Waneer ik mijn Android Box herstart is beeld en geluid synchroon voor ongeveer 2 dagen.Het is toch niet de bedoeling om deze alle 2 dagen te herstarten, met mijn V5 Compact Box heb ik geen synchronisatie probleem.Verbindingen HDMI en netwerk met de originele kabels van Proximus.Mvg, Walter
Ik wil graag een gsm voor mijn dochter bestellen op haar abonnement maar ik krijg heel de tijd dat er al een bestelling loopt.
Ik wou me identificeren (pay & go) op www.proximus.be/identificeer, maar als ik kies voor de optie om dit met mijn electronische identiteitskaart te doen krijg ik een foutmelding. Iets in de aard van een HTTPS verbinding die niet kon worden opgesteld. Enig idee?
Vorig jaar heb ik bij Proximus een Pixel 8 Pro aangekocht in combinatie met een Mobile Easy abonnement en een DataPhone 3,5 GB. Dat kostte me respectievelijk 19,99 euro en 35 euro.Sedert vorige week hebben we een Giga Fiber abonnement met 3 mobiele abonnementen. We verbruiken niet veel mobiele data en komen dus toe met een Mobile Flex S. Nu wordt me verteld dat ik verplicht een Mobile Flex M moet nemen van 26 euro.Klopt dit? Doordat ik een pack neem moet ik dus 6 euro per maand meer betalen?
Hallo iedereen. Ik ben zojuist overgestapt naar Proximus omwille van de fibersnelheid…Die valt toch een beetje tegen! Ik heb een abonnement Giga Fiber - 2,5 Gbps. De box staat in mijn living en ik bevind me met mijn laptop op 3m afstand. Mijn laptop is uitgerust met een Intel Wi-Fi 6E AX211. De internet speed test van fast.com geeft een snelheid aan 12OO Gbps. Dat is slechts de helft van wat wordt geadverteerd. Is dat normaal?Groeten uit Aartselaar.
Ik heb mijn factuur van augustus 2x betaald, wat nu? Wordt dit in mindering gebracht in september of hoe regelen jullie dat?
beste, ik heb problemen met mijn webmail ii Ik log in via web of app en kom altijd terecht inhttps://webmail.ux.proximus.be/mail/index-rui.jsp?v=PRXUX_2.0.8#/mail Deze is engelstalig en heeft een andere indeling (doorsturen en andere) staan er niet bij! Ik zet de juiste url proximus.be/login/nl/webmail.httml erin en spring altijd terug naar de engelse. Wat moet ik daar aan doen???
Hallo,Ik ben al een tijdje aan het sukkelen om mijn E-press geactiveerd te krijgen en heb de indruk dat ik van het kastje naar de muur gestuurd word, vandaar dat ik hier even een poging waag.Ik heb gesurft naar: www.proximus.be/myhln en daar op de paarse “my proximus knop geduwd en de registratie stap voor stap uitgevoerd.Echter heeft dit geen succes, ik kan nog steeds geen + artikelen lezen. Ik dacht iets foutief gedaan te hebben en probeer het nogmaals, maar nu krijg ik de melding “Je Proximus en HLN account zijn al gelinkt. start hier met lezen”. Wanneer ik op de start knop klik word ik doorverwezen naar de homepage van hln maar kan ik nog steeds geen artikelen lezen. Ik heb ook geen actief abbonement in mijn profiel staan.Ik nam reeds contact met proximus maar zij sturen mij verder naar HLN, en bij HLN krijg ik niet meer dan probeer je cookies eens te verwijderen.Het probleem doet zich ook voor op alle platformen (pc en mobiel)Zijn er mensen die soortgelijk probleem ervaren hebbe
Hallo iedereen, We zijn blij te kunnen aankondigen dat het aftellen is begonnen: nog maar een paar dagen geduld vooraleer we van Proximus+ kunnen genieten.Concreet betekent Proximus+ alle MyProximus-diensten die u al kent, plus tal van nieuwe praktische functies om uw energieverbruik, uw verplaatsingen en nog veel meer te beheren. Meer weten? Klik hier en Proximus+ heeft geen geheimen meer voor jou!Hoe installeer je Proximus+ ? Is uw smartphone ingesteld om uw apps automatisch bij te werken? Je hoeft niets te doen! De MyProximus-app wordt automatisch Proximus + Is uw smartphone ingesteld op handmatige updates? Je ziet dan in de Google Play Store of App Store dat Proximus+ klaar is om geïnstalleerd te worden. Klik op "update" en MyProximus wordt automatisch Proximus+Hoe inloggen in Proximus + ?Met itsme (aanbevolen): Als je een itsme-account en de itsme-app hebt, kan je op deze manier inloggen. Een tip: gebruik deze functie ook als je nog geen MyProximus-account hebt. Met MyProximus: A
Voor de derde keer in vier jaar werd mijn internet modem gewisseld om onverklaarbare connectie problemen op te lossen.Tot midden 2020: BBOX3 Vanaf midden 2020: BBOX3V+ Vanaf vandaag: Internet Box v1bisOver de interventie ter plaatse was ik, ook deze keer, heel tevreden. De algehele configuratie die ik nadien moet doen omwille van alweer wijzigingen in de modem-software, de user interface, de gewijzigde 'standaard' 😉 instellingen, enz. is, om het beleefd uit te drukken, onaanvaardbaar, tijdrovend en onbegrijpelijk.Ik maak gebruik van vaste tcp/ip adressen voor mijn printer, mijn NAS, mijn domoticasysteem en andere 'centrale' devices. Dit wordt ondersteund door deze en alle vorige modems.Voor de BBOX3 kon je alles zelf instellen. Ik gebruikte 10.1.1.1 voor de gateway en 10.1.1.x voor de vaste devices, bvb. 10.1.1.20 voor de printer Vanaf de BBOX3V+ moest alles passen binnen de range 192.168.1.x. Het werd dus 192.168.1.1 voor de gateway en 192.168.1.x voor de vaste devices, bvb 192.168.1
Halloik heb onlangs een internetbox gekregen. Maar in tegenstelling van de oudere kan ik geen websites blokkeren en tijdschema’s voor wifi-apparatuur instellen. Zelfs het uitschakelen van wifi via de proximus app werkt niet meer.Zijn er andere mogelijkheden om dit te doen?Alvast bedanktKRis
Mijn vader dommelt nog al eens in tijdens het voetbal, of de reclame.Hij begint dan zonder teveel aandacht te zappen.Laatst drukte hij op de knop van NETFLIX.Nu vroeg ik mij af of het mogelijk is deze dienst per ongeluk te activeren, of moeten er verschillende stappen doorlopen worden voor activatie ?
Ik heb een Loewe TV en sedert ik een V7decoder heb is er een probleem met stand-by. Na 1 of 2 minuten begint hij terug te spelen, k moet hem dus telkens aan de TV zelf uitzetten.Heeft iemand een oplossing ?
Sedert januari verbonden me fiber flex S.Zou eventueel upgraden nar Giga fiber maar de overstap kost 59 euro, beweert men.Kan dit bevestigd worden of is dit ook gratis?
Op de factuur worden 4 vaste lijn gesprekken naar hetzelfde nummer aangerekend aan €0,99. Ze duurden allemaal minder dan 1 minuut. Eerste gesprek was om 16.21 u. Dit korte gesprek voerde ik inderdaad. Ik was op zoek naar een elektricien uit de buurt. Antwoord: ’wij doen geen elektriciteitswerken meer’. Maar dan volgden zogezegd nog 3 oproepen naar dat nummer en dit allemaal om 16.22 u en met een duur van minder dan 1 minuut??! (Hoeveel seconden precies staat er niet bij.)Antwoord Proximus klantendienst op mijn klacht: ’deze aangerekende gesprekken werden wel degelijk gevoerd en er kan geen compensatie volgen’.Moet ik mij hierbij neerleggen of toch de ombudsdienst contacteren? Deze aanrekening van bijna €3 is gewoon absurd. Waarom zou ik na een eerste gesprek dat helemaal was afgehandeld, binnen de minuut die daarop volgt nogmaals maar liefst 3 keer een gesprek voeren van minder dan 1 minuut?Het zijn sowieso al peperdure gesprekken: €0,99 euro voor (wellicht) enkele seconden? En dat kr
Besteld op 8 augustus, nog niks ontvangen, geen tracking, geen bpost bevestiging. Enkel de bevestiging van Proximus en van de factuur die bij de bestelling betaald is.Heb via de chat al de klantendienst gespoken en die beweren dat deze al op het postkantoor zou moeten zijn… wel moeilijk om iets af te halen zonder het barcodenummer m.a.w geen pakket te vinden dus…. 2 dagen levering zijn er ondertussen al 10 geworden zonder succes.
Ik had vandaag een gesprek na het lange wachten zoals gewoonlijk. De dame aan de telefoon kon mijn probleem, een verhoging van data niet oplossen en wou (en stopte) gewoon het gesprek. Terwijl ik vroeg dat iemand die dat wel kon me dan even zou willen terugbellen. Meneer proximus belt niet terug dat moet U zelf doen was het antwoord. Verschrikkelijk, weer een half uur over en weer om dan aan het lijntje te worden gehouden. Gewoon een hoger abbo, das al wat ik vroeg en dat kon ze niet regelen of iemand laten regelen ? Klantnummer. 31xxxx70.
Ik ben bij Base aangesloten. Maandelijks factuur van 15 euro.Deze maand 30 euro. Vond dit al raar… zogezegd voor 10 extra sms’sen. Ik chat met de basehulplijn…. “dat zijn sms’sen van Comizzo. Wij kunnen niks doen’.Ik heb geen sms’sen ontvangen en wil geen sms’sen van Comizzo. Ik wil hier ook niet voor betalen.Hopelijk kan iemand me helpen!! Hilde Vonck
Beste,Kunnen jullie mijn trouwe klant korting terug activeren voor de volgende 12 maanden?Als ik dit niet iedere keer opnieuw aanvraag verdwijnt dit op mijn factuur.Spijtig dat dit niet automatisch verlengt wordt en ik dit iedere keer opnieuw moet aanvragen.Ik ben toch nog steeds een trouwe klant ?Heb nochtans alle vele telefoontjes gekregen van jullie concurrenten om over te stappen maar ik blijft trouw aan Proximus.Hopelijk houden jullie hiermee rekening en krijg ik de volgende 12 maanden terug mijn getrouwheidskorting?mvgDank bij voorbaat
2 toetsen van afstandsbediening v5 werken niet meer of heel slecht. Waaronder "back"Batterijen vervangen. Reset gedaan. Help niet. Kan deze vervangen worden.Mvg
Ik werd op 7 augustus gebeld door een medewerker van Proximus. Er zou nog een kabel door Proximus zelf moeten getrokken worden om mijn aansluiting fiberklaar te maken. Afspraak werd gemaakt voor 22/08 in de ochtend. Ik zou hiervan ook een mail ter bevestiging krijgen, maar tot op heden heb ik niets ontvangen. Kan één van de proximus medewerkers nazien of er op die dag inderdaad een afspraak gepland is ? Op my proximus kan ik ook niets terugvinden. Alvast bedankt,
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.