Skip to main content

Ik vroeg me af er een getrouwheidskorting voor mij weggelegd is?

Na ongeveer 37 jaar klant te zijn mag dat toch wel?
Ik ben een aantal keer omgeschakeld van tariefplan, recent nog naar Flex. Nieuwe klanten werden al eens meer gelokt met TV’s aan spotprijzen (69 euro) en ander lekkers. Onze TV komt gewoon uit de winkel.
Nieuwe klanten die nu intekenen op Flex krijgen een grote korting - ongeveer 36 euro gedurende 3 maanden, trouwe klanten, zoals ik, krijgen een sms met (via Enjoy) 2 bioscooptickets.
Kunnen jullie niets meer voor me doen?

Er worden getrouwheidskortingen toegekend van 5€ voor een jaar, maar een Proximus forummedewerker kan je hierbij verder helpen als ze hier nog eventueel langskomen deze avond en anders zal het voor maandag zijn.

NB: zie als voorbeeld hier → Getrouwheidskorting | Proximus Forum


Eigenlijk zou een trouwe klant dat toch niet moeten vragen, niet waar?  :clown:
 


Ja inderdaad, dat is met veel zaken zo (en niet alleen bij proximus) wie niet waagt/vraagt niet wint :wink:

 


Klopt, heb als trouwe klant bij mijn overstap naar flex ook achter gevraagd en kreeg de extra korting, maar je moet wel ZELF om vragen.


Ik snap wel dat de PX medewerkers wel wat anders te doen hebben, maar mijn vraag van vorige week vrijdag dreigt zonder antwoord naar de achtergrond te verdwijnen.
Daarom dat ik ze even  terug opwerp: Heb ik recht op getrouwheidskorting?


Ik zal deze nog maar eens omhoog halen, want al diep gezakt.
Kan er voor mij ook een getrouwheidskorting geregeld worden?

 


FYI: ze komen af, ‘t komt in orde :wink:

👇

 


@Mutlie Mijn excuses voor het laattijdig antwoord.
Getrouwheidskorting voor jou werd geactiveerd. Let wel op, dit is geen permanente korting, maar loopt gedurende 12 maanden. Groetjes, Antonella


Dank je wel!!:relaxed:


Beste,

Nu ben ik al vanaf mijn eerste telefoon lid van jullie clubje.

Dikwijls, en dat kan je nakijken in mijn historiek, ben ik reeds komen klagen over mijn internetsterkte en dergelijke.

Over die internetsterkte kreeg ik eens het antwoord dat ik op het einde van een oude lijn lag en dat ze bij jullie niet de intentie hadden om die op korte termijn te vervangen.

daar heb ik eens 10 € korting voor gekregen en een paraplu met blauwe wolkjes.

Met die laatste maak ik tot op heden nog altijd reclame voor jullie clubje. Als her regent natuurlijk.

Maar als ik dan merk dat  nieuwe klanten dan zomaar in de watten worden gelegd met blitse geschenken als televisie,s en smart phones dan denk ik dikwijls van - wie is hier de lompe -.

ik kan er misschien eens over nadenken om over te schakelen op internet-tv maar dan met een goede provider.

Allez, den bal ligt, na meer dan dertig jaar klant zonder klagen, in jullie kamp.


@Paul Slangen Ik kijk graag voor je na wat er mogelijk is, maar dan heb ik wel klantgegevens nodig. 😉


& TBI: 

Noteer je klantgegevens in je → ForumProfiel.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Reageer