Sinds gisteren hebben we problemen met de TV gids die niet wil laden. Ook op live tv blijft het scherm leeg. we hebben reeds een reset gedaan, ook de procedure met de pair knop ..
Sinds gisteren hebben we problemen met de TV gids die niet wil laden. Ook op live tv blijft het scherm leeg. we hebben reeds een reset gedaan, ook de procedure met de pair knop ..
herstart eens je bbox (internet box) door hem 10 sec stroomloos te zetten.
Als het een v7 decoder is die je hebt kun je ook via door:
Dit zou ook de TV gids kunnen terug in orde zetten.
Ondertussen is de tv-gids in orde, maar nu hebben we constant foutmelding P038. Tv programma start op en om de zoveel minuten krijgen we deze boodschap.
Voer eens een software-update uit:
hoe is je decoder verbonden met de internet box is die rechtstreeks verbonden via een utp netwerkkabel?
Beste
ook reeds enkele weken dit probleem van tv gids die niet geladen wordt
kunnen dit idd via instellingen maar moeten dit dat minimaal 1 x per dag zo doen
al alles uitgetrokken en heropgestart, maar nog niet in orde
Ook geen software updates beschikbaar
vroeger was dit nooit en probleem maar nu wel, wat is de oplossing hiervoor?
Mvg
Luc
Is het een v7 decoder?
Druk dan op de home-knop (huisje) van je afstandsbediening, in het menu bovenaan naar rechts tot aan de instellingen (tandwieltje), dan “support” kiezen en “zenderinfo ophalen.
Als dat niet helpt zet je je bbox of internet box 10 sec zonder stroom.
Beste Patrick
Bedankt voor je reactie
heb ik zo idd gedaan maar reeds enkele uren erna is het weer van hetzelfde
Ook al alles uitgetrokken er heropgestart maar geen oplossing
vroeger heb ik dat probleem nooit gehad
luc
probeer mss toch eens of dit zou helpen door “Clear data uit te voeren”:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.