Skip to main content

Sinds gisteren hebben we problemen met de TV gids die niet wil laden. Ook op live tv blijft het scherm leeg. we hebben reeds een reset gedaan, ook de procedure met de pair knop ..  

 

herstart eens je bbox (internet box) door hem 10 sec stroomloos te zetten.

Als het een v7 decoder is die je hebt kun je ook via door:

  •  op de home-knop (🏡) van je remote te drukken
  •  bovenaan dan naar rechts scrollen tot aan ⚙️(= instellingen/settings)
  • Dan ga je naar “Support “
  • En tenslotte ga je naar “Zenderinfo ophalen” 

Dit zou ook de TV gids kunnen terug in orde zetten.


Ondertussen is de tv-gids in orde, maar nu hebben we constant foutmelding P038. Tv programma start op en om de zoveel minuten krijgen we deze boodschap.


Voer eens een software-update uit:

  • Ga naar het menu "Instellingen" en selecteer "Systeem".
  • Selecteer "Software-update" en volg de instructies op het scherm.

hoe is je decoder verbonden met de internet box is die rechtstreeks verbonden via een utp netwerkkabel?

 


@Cdeville Kan je eens al je toestellen herstarten ? Deze foutmelding wijst op een fout bij het downloaden van je programma. Dit kan dus ook in je modem foutlopen. 


Beste

 

ook reeds enkele weken dit probleem van tv gids die niet geladen wordt

kunnen dit idd via instellingen maar moeten dit dat minimaal 1 x per dag zo doen

al alles uitgetrokken en heropgestart, maar nog niet in orde

Ook geen software updates beschikbaar

vroeger was dit nooit en probleem maar nu wel, wat is de oplossing hiervoor?

Mvg

Luc

 


Is het een v7 decoder? 
Druk dan op  de home-knop (huisje) van je afstandsbediening, in het menu bovenaan naar rechts tot aan de instellingen (tandwieltje), dan “support” kiezen en “zenderinfo ophalen.


Als dat niet helpt zet je je bbox of internet box 10 sec zonder stroom.


Beste Patrick

 

 Bedankt voor je reactie

 

heb ik zo idd gedaan maar reeds enkele uren erna is het weer van hetzelfde 

Ook al alles uitgetrokken er heropgestart maar geen oplossing 

vroeger heb ik dat probleem nooit gehad

luc

 


probeer mss toch eens of dit zou helpen door “Clear data uit te voeren”:

  • Druk op de home-knop (🏡) van je remote te drukken
  •  bovenaan dan naar rechts scrollen tot aan ⚙️(= instellingen/settings)
  • > “Support “      
              |- Clear data & herstart         

Reageer