Skip to main content

Beste ,

Ik heb een wifi booster gevonden in de kast en deze gebruiken we niet , maar nu zie ik op de proximus aanrekening wel staan dat we ervoor betalen, mijn mama zou deze graag terg sturen en ook van haar aanrekening willen krijgen, wat kan ik daarvoor doen ? alvast bedankt 

@heulsen Indien het nog niet zou gebeurd zijn en omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen :
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of belangrijk acht ivm je vraagstelling.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Dag ​@heulsen op het klantnummer in je profiel staan geen producten actief - kun je de juiste gegevens toevoegen? Alvast bedankt, Heidi


Reageer