Waar kan ik vinden waarvan dat verbruik in het rood komt? Ik kreeg net bericht dat ik 50 euro over mijn verbruik zit, maar geen idee hoe of wat.
Dataverbruik kan je via instellingen per app opvragen zowel voor apple als android toestellen
Ik zie het nergens staan.
Ik vermoed dat u best wacht op de reactie van een Proximus medewerker (moderator) op dit publieke forum (vanaf maandag)
Enkel zij kunnen u een adequaat antwoord bezorgen
Bv.
Eventueel dataverbruik buiten België/EU (bv. Zwitserse antenne waarop uw toestel in de buurt van de Franse of Italiaanse en Zwitserse grens automatisch verbonden was)
Kosten verbonden aan diensten door derden (premium numbers/sms)
….
Ter info: Forum Profiel
klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten
Om dit na te kijken hebben we je klantgegevens nodig, Graag je forum profiel aanvullen…
groeten,
Tina
Het is aangevuld. Een gedeelte van de extra kosten weet ik wel, maar zou graag een overzicht hebben.
Dag
Waar kan ik vinden waarvan dat verbruik in het rood komt? Ik kreeg net bericht dat ik 21,5 euro over mijn verbruik zit, maar geen idee hoe of wat. Bovenstaande antwoorden lossen het niet op
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.