Ik moet iedere keer inloggen en mezelf indificiëren , verificatiecode in vullen , waarom ?
Ik kan bovendien geen emails meer verzenden , aub zeg ...wàt is er nù weer aan de hand ?
De facturen blijven wel komen en die worden altijd op tijd betaalt .
Ik moet iedere keer inloggen en mezelf indificiëren , verificatiecode in vullen , waarom ?
Ik kan bovendien geen emails meer verzenden , aub zeg ...wàt is er nù weer aan de hand ?
De facturen blijven wel komen en die worden altijd op tijd betaalt .
Op welke manier probeer je die mails te versturen ? Is dit via onze webmail, via MyProximus of in Outlook of een ander mailprogramma ? Wat gebeurt er juist als je dit probeert ?
1 : Ik log in via Proximus en dan begint het , iedere keer opnieuw , dat hoeft toch niet ?
2 : ik maak een mail op en probeer die te verzenden , die gaat naar concepten en verdwijnt , als ik naar verzonden ga kijken , dan is er ...niets
Graag uitleg , want ik begin te wijfelen aan mezelf , al 100 keer mijn instellingen nagekeken , ik zie niets verkeerds.
Mvgr. Roske
Ik vermoed dat u ten vroegste pas vanaf morgen terug een reactie van een Proximus moderator op dit publieke forum zult kunnen bekomen
1
inderdaad sinds enige tijd dient u om in te loggen op MyProximus tevens een verificatiecode (bekomen via sms op uw gsm) in te geven
2
gebruikt u Proximus websmail om e-mails te verzenden of een andere applicatie (outlook, ….)?
indien het niet meer lukt e-maills te verzenden via Proximus webmail vermoed ik dat enkel Proximus u een oplossing kan bieden
Ter bijkomende info: Als ik inlog op Proximus+ app moet ik een pincode invoeren.
En als ik het via de webversie doe moet ik niet ieder keer opnieuw een verificatiecode invoeren dit was pas in het begin zo als PX dit ingevoerd heeft met die verificatie methode.
Ik log in via my proximus.
Als dat zo blijft > met code ? dan kan ik er mee leven , het is aanpassen.
Ik zal nu nog eens proberen om een mail te verzenden.
Ik laat iets weten > ik zit niet altijd op pc.
Desktop en geen smartphone.
Mvgr.
Hallo , ik ontvang emails , maar kan er géén versturen !
Gelieve dit op te lossen aub ? ik ben invalide en heb mijn email nodig!!!!
kan je er geen versturen via http://webmail.proximus.be
Martin ,
via webmail lukt het nù wèl.
Ik zou toch willen dat dit eens nagekeken wordt , ik moet iemand kunnen contacteren in geval van nood.
Ik sluit nu af , voor vandaag is het genoeg geweest.
Inderdaad , dat klopt.
Ik wacht af tot het opgelost is.
Dank voor de reacties.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.