Ik heb een gsm abonment met een gsm bij, mijn vraag is , kan ik die overnemen naar een andere persoon?
Als ik het goed begrijp heeft u op uw naam bij proximus een gsm gekocht met abonnement en u zou die zaken willen overdragen naar iemand anders. Ik kan u eigenlijk maar enkel aanraden om samen naar een priximuswinkel te gaan met de identiteitskaart van u beiden.
Volgens mij kan dit ook via een overnamedocument maar daar kan maandag een Proximus moderator meer info over geven.
Fyi
Je Proximus-diensten overdragen naar iemand anders
De overdracht van deze producten en diensten is volledig gratis. In het geval van een ‘gezamenlijk aanbod’ (= abonnement gecombineerd met een toestel in het kader van een actie) kan het contract volledig of zonder toestel worden overgenomen. In het laatste geval zet de overlater het ’gezamenlijk aanbod’ -contract stop en betaalt hij een verbrekingsvergoeding
Fyi
Je Proximus-diensten overdragen naar iemand anders
De overdracht van deze producten en diensten is volledig gratis. In het geval van een ‘gezamenlijk aanbod’ (= abonnement gecombineerd met een toestel in het kader van een actie) kan het contract volledig of zonder toestel worden overgenomen. In het laatste geval zet de overlater het ’gezamenlijk aanbod’ -contract stop en betaalt hij een verbrekingsvergoeding
Dus het gaat niet lukken om het over te dragen want het is een gsm-abonement met een toestel namelijk Samsung S24 Ultra.
Dus gaat het lukken of niet want het is gekocht met een afbetalingsplan.
indien “afbetalingsplan” = een mobiel abo met GSM combinatie (= met de zgn. “dataphone”optie) is een overdracht mogelijk van abo + GSM met bovenstaand document (mits akkoord verkoper & koper)
bij een overdracht van het mobiel abo (mobiel nummer) zonder het GSM-toestel zelf dient u als verkoper (onmiddellijk) de restwaarde van uw toestel aan Proximus terug te betalen (omwille van de verbreking van het door u onderschreven contract GSM met abo bij Proximus binnen de periode van 24 maand)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.