Skip to main content

Hallo,

 

Iedere maand worden automatisch de kosten voor Spotify , netflix en strava gefactureerd via proximus. Deze maand weigert proximus de betaling , ik heb al 4 keer contact genomen met de klantendienst die zegt dat er geen probleem is . De facturen zijn betaald , de mobiele limiet wordt niet overschreden en er zijn geen blokkades van diensten, toch werkt het niet . Ik heb al mijn simkaart eruit gehaald op advies van de technische dienst maar toch werkt het niet. 

In afwachting van het antwoord van een medewerker is het een goed idee om je forumprofiel aan te vullen.
Dit doe je zo: zoveel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent), in de met "privé” aangeduide tekstvelden kunnen enkel de Proximus medewerkers de info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden als je dat wil. Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.


Ja dit is gebeurd


@Zittros Ik heb op je privébericht geantwoord. Groetjes


Reageer