Skip to main content

Waar kan ik vinden waarvan dat verbruik in het rood komt? Ik kreeg net bericht dat ik 50 euro over mijn verbruik zit, maar geen idee hoe of wat. 

Dataverbruik kan je via instellingen per app opvragen zowel voor apple als android toestellen


Ik zie het nergens staan.


@LinseyM bv voor ipad /iphone

Mobiele data gebruiken op je iPhone of iPad - Apple Support (BE)


Ik vermoed dat u best wacht op de reactie van een Proximus medewerker (moderator) op dit publieke forum (vanaf maandag)

Enkel zij kunnen u een adequaat antwoord bezorgen

Bv.

Eventueel dataverbruik buiten België/EU (bv. Zwitserse antenne waarop uw toestel in de buurt van de Franse of Italiaanse en Zwitserse grens automatisch verbonden was) 

Kosten verbonden aan diensten door derden (premium numbers/sms)  

….


@LinseyM 

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

 

Om dit na te kijken hebben we je klantgegevens nodig, Graag je forum profiel aanvullen… 

groeten,

Tina


Het is aangevuld. Een gedeelte van de extra kosten weet ik wel, maar zou graag een overzicht hebben. 


Dag @LinseyM het betreft geen dataverbruik maar M-commerce. Je krijgt een overzicht van je aankopen op de volgende aanrekening. Groetjes, Heidi


Waar kan ik vinden waarvan dat verbruik in het rood komt? Ik kreeg net bericht dat ik 21,5 euro over mijn verbruik zit, maar geen idee hoe of wat. Bovenstaande antwoorden lossen het niet op

 


@Konijn12 kun je klantgegevens aanvullen, voor nazicht?


Reageer