Skip to main content

Sind een paar dagen is online gamen niet te doen.  Ik heb fiber internet.  In het begin ging het goed.  Nu heb ik constant lagg en hoge ping.  Kan iemand helpen, want het ging wel goed in het begin.  Heb de modem al gereset en het spel opnieuw geinstalleerd.  Andere gevraagd in het spel en ze hebben het niet.

je zou ook de fibermodem eens kunnen resetten door zijn resetknopje 20 sec ingedrukt te houden.  Het zou ook kunnen in de routing ergens zitten want je volgt bv niet exact de zelfde route als iemand anders, heb je deze slechte ping ook als je naar andere servers/sites pingt. 

Je kan altijd bellen, ook tijdens het weekend, op gratis nummer van de helpdesk 0800 22 800 tot 22u want de Proximus moderatoren komen hier niet langs tijdens het weekend en omdat zij u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

@ErolexX Ik heb je lijn nagekeken en zie niet onmiddellijk een oorzaak. 

Je kan inderdaad best zoals Martin al voorstelde, zowel de Fibermodem (klein zwart bakje waar lijn binnenkomt) en internetbox eens herstarten. 

Als je dit probleem vooral via wifi voorhebt, kan je dan eens testen of je het ook voorhebt met een kabel ? 

Reageer