Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
Hoe komt dit dat sommige mensen mij telefonisch niet kunnen bereiken maar wel sms’en sturen en als ik deze personen wil telefonisch bereiken dit wel lukt? kan ik hier verder mee geholpen worden dit is zeer irritant om niet voor bepaalde mensen bereikbaar te zijn
Sinds donderdagavond 5 september hebben tientallen mensen enkele deelgemeenten van Landen storingen op internet, tv en zelfs 4G. Overdag werkt het vaak goed. ‘s Avonds werkt er bijna niets meer. Na eerst van alles geprobeerd te hebben (bbox uitzetten, reset,… met behulp van de klantendienst), en de vele klachten van andere mensen in de buurt, is het voor mij zeer duidelijk dat het probleem extern is.Weet iemand hoelang dit nog gaat duren?
Zojuist heb ik gesproken met een medewerker omdat er twee keer geld is afgeschreven toen ik online betaalde. Helaas kon zij mij niet helpen. Ze gaf aan dat ik het bedrag binnen 5-7 dagen zou terugkrijgen.Wat mij stoorde, is dat de medewerker zelf weinig leek te weten en steeds haar teamcoach moest raadplegen om mijn vragen te beantwoorden.Ik vroeg of de zaak met spoed behandeld kon worden, omdat ik student ben en dit bedrag via mijn wekelijkse loon moet betalen. Na overleg met haar teamcoach werd mij echter botweg verteld dat dit niet mogelijk is. Ik voel me hierdoor aan mijn lot overgelaten.Vervolgens vroeg ik om een bevestigingsmail waarin staat dat de terugbetaling binnen 5-7 dagen zal plaatsvinden, maar ook dit werd geweigerd.Dit is echt onacceptabel. Geen enkel bewijs van de terugbetaling en geen enkele hulp, terwijl Proximus het bedrag twee keer heeft afgeschreven. Ik heb zelfs foto's gestuurd als bewijs.Dit vind ik geen service voor een loyale klant die niets fout heeft gedaan,
Beste,Enige tijd terug bestelde ik een iPhone 16 Pro Max. Dit onder bestelnummer R4WEBSHOP045908910.Is er eventueel info beschikbaar wanneer deze geleverd zou worden? mvg
Wij gingen speciaal naar een proximus-winkel om een iPhone 16 pro te bestellen.Normaal wilden we een 512Mb black, maar die was niet leverbaar. Daarom kozen we voor een Titanium naturel 1Terra, die wel als voorradig stond.deze zou morgen 27/10 geleverd worden. als ik mijn bestelling opvolg in mijn proximus-app staat deze idd als voorradig met levering voorzien voor morgen 27/09. (Groen)Echter het vervolg van pakje inpakken en afleveren aan vervoerder blijft met een klokje staan… Kan ik wel zeker zijn van de levering morgen?
Bij het sociaal internetaanbod staat er “150 GB/maand om te surfen” . Wat als deze data op is ? Zit je dan de rest van de maand op een zeer lage internet snelheid Of kan je zoals ik nu kan in mijn account “300 GB Extra Volume Free" toevoegen om weer van de volledige "snelheid” te genieten ? Alvast bedankt
Word morgen mijn bestelling geleverd? Vorig jaar moest ik anderhalve maand langer wachten. Hoop dat dit dit jaar niet het geval is. Iphone 16 pro max nr R4WEBSHOP045929264
Beste,Ik heb een HP MFP M283fdw printer/scanner en heb problemen om te scannen naar e-mail, werkte gisteren bij installatie van de printer wel maar vandaag niet meer, krijg volgende foutmelding:Controleer de SMTP server en DNSserverinstellingen bij uw systeembeheerderik gebruik relay.proximus.be en poort 587 Graag uw adviesAlvast bedankt
Ik heb op 14 september mijn iphone 16 pro max gepreorderd en cash betaald zonder abonnement nu bel ik vandaag en vinden ze mijn order niet terug wat nu ?
Hallo,Bij mijn vorige decoder kon ik een herinnering instellen bij een toekomstige programma. Sinds gisteren heb ik de nieuwe Android modem en kan het niet vinden. Ik vind de tv-gids ook vreselijk en niet overzichtelijk Hoe kan je een herinnering instellen bij een programma
Ik moet regelmatig de grens over en op mijn ene toestel krijg ik géén SMS met Welkom en op de andere wel en dat stoort mij enorm.Ik heb al geprobeerd om GEO NEEN te SMS’en naar 8888, maar daar krijg een foutmelding.
Ik heb de mogelijkheid om de overstap te maken naar Fiber.Prijskaartje: +- € 2500Vernieuwen van mijn alarmsysteem, ga ik niet doen.Voor alle alarmsystemen die ouder zijn dan 5 - 6 jaar is er geen telefoonverbinding met fiber mogelijk. De koperen verbinding wordt afgesloten.Ik denk dat het hier over heel veel klanten gaat.Werkt Proximus hiervoor aan oplossing ? Walter
Beste, Zou ik een afbetalingsplan kunnen krijgen voor mij openstaande schuld van 329,33 euro in 2 keer? Eerste betaling zou ik donderdag 4/8 doen en de tweede 11/8. Mijn klantnummer is 6169XXXX
Ook al zie ik gerelateerde topics, die zijn blijkbaar van jaren terug…Ik heb nu bijna 1 jaar de overstap gemaakt van Telenet (waar ik 1 van de eerste klanten was) naar Proximus, en ik heb me dat toch al 1000 x beklaagd. De motivatie was dat we er gratis mobiele data bij kregen voor ons 2de verblijf in de Ardennen en daar bleek na testen van allerlei modems Proximus de beste is (10 Mbps).Ik ga niet de hele uitleg doen over de verkoper die veel valse beloften maakte, de fouten bij de transitie, onvoldoende informatie bij de tussenkomst van de werkgever….Ook niet echt over de gebrekkige versie van de App op de iPad, onlangs eindelijk verbeterd maar dit ging niet zonder problemen (2 dagen niet kunnen gebruiken en bijlange nog niet op de snelheid van de anderen).Wat mi nog het meeste stoort, is de sync tussen beeld en geluid… die er eigenlijk NOOIT is, ook al switch je even van kanaal. De decoder herstarten kan het verbeteren, maar kan het nooit goed krijgen. Intussen gescheiden afwateri
Hallo,Vandaag werd ik gebeld door het nummer +32 2 580 20 53, waarbij de beller aangaf namens Proximus te handelen. De persoon in kwestie drong aan op het maken van een afspraak om een adviseur langs te sturen om promoties te bespreken. Aanvankelijk heb ik aangegeven dat ik beschikbaar ben omdat ik vorige week zelf een contactformulier van Proximus heb ingevuld om gecontacteerd te worden, en er werd een afspraak vastgelegd. Kort na het gesprek ontving ik een sms van het nummer 8810 ter bevestiging van deze afspraak. Echter, ik heb nu mijn twijfels over de betrouwbaarheid van dit gesprek. De beller klonk zeer opdringerig. Desondanks beschikte zij over persoonlijke informatie, zoals mijn naam, adres en gegevens over mijn abonnement bij Proximus. Ik heb echter geen gevoelige gegevens verstrekt. Is dit een scam? Als ik het nummer op Google opzoek, dan kom ik reacties tegen van mensen die dit ook verdacht vinden.Met vriendelijke groet,Steve
Goedemiddag, Ik heb zoals velen een iPhone 16 Pro Max besteld met order nummer: R4WEBSHOP045897578 en klantennummer: 61869**** Ik had ook besteld op de 13de van zodra de pre-orders live gingen. Wanneer kan ik deze levering verwachten? Is er geen ‘First come, first serve?’ systeem? Ik las dat mensen met andere pre-orders tot 2 maanden moesten wachten van oudere modellen?
Hallo,Mijn moeder heeft een Pack Internet Start + Vaste lijn + TV.Sinds de maand mei beschikt ze niet meer over de Replay functie, en we zoeken een manier om die functie opnieuw te activeren.Op haar tv krijgt ze de melding dat ze een abonnement moet nemen. Maar in MyProximus staat aangeduid dat de TVReplay reeds inbegrepen is… en kunnen we ze dus ook niet meer activeren... Heeft er iemand een idee hoe deze functie opnieuw kan geactiveerd worden ?PS : Klantnummer van mijn moeder staat in mijn profiel.Alvast bedankt
Hallo, enig idee wanneer de iPhone 16 pro max terug voorradig zal zijn. Was net te laat met de pre order. Mvg
Hallo, onze wifi booster blijft steeds op paars met af en toe 3 witte lampjes die kort oplichten. Reset geprobeerd bij de booster alsook de modem. De modem doet alles goed maar de booster doet niks anders dan in opstart modus blijven vermoed ik. Wat meer om iets te weten te komen?
Beste Proximus-team,Ik ben al twee jaar een tevreden klant bij Proximus en heb tot op heden geen enkel probleem ondervonden bij de aankoop van mijn iPhone 13 en mijn abonnement. Echter, deze keer ben ik geconfronteerd met enkele problemen met betrekking tot mijn iPhone 15 Pro-preorder. Hoewel ik mijn bestelling heb geplaatst en heb gezien dat mijn apparatuur op voorraad is volgens de website en track en trace-site, heb ik onlangs een e-mail ontvangen waarin staat dat het toestel momenteel niet beschikbaar is en dat ik op de hoogte zal worden gehouden wanneer het opnieuw beschikbaar is. Dit is zeer teleurstellend, aangezien ik mijn abonnement volgende maand moet betalen en had gehoopt om mijn nieuwe telefoon op tijd te ontvangen.Ik heb mijn nieuwe iPhone 15 Pro in mijn abonnement opgenomen omdat mijn huidige smartphone niet meer goed functioneert en ik vertrouwde erop dat Proximus voor een naadloze overgang zou zorgen, net zoals dat het geval was bij mijn vorige aankoop.Ik begrijp dat e
Wil een bericht met bijlage versturen maar krijg dan : opslagmachtigingen moeten worden verleend.Doe dat via instellingen apps - proximus mail maar lukt mij niet.Wat doe ik verkeerd?
We zijn via mail (op 7 sept) en via sms (op 6 sept) verwittigd van werken aan de zendmast.Op 12 september volgde een sms dat de werken zouden starten op 13 september.Vrijdag 20 september kregen we een sms dat de werken waren beëindigd en kregen we elk 1GB mobiel gratis internet, waarvoor eigenlijk dank. Mooi gebaar van Proximus toch?Zou je denken.Deze gratis GB was vrijdag ook zichtbaar in My Proximus.Vandaag (22 sept) keek ik nog eens in MyProximus en die gratis GB was er niet (meer), niet op mijn nummer, niet op het nummer van mijn echtgenote. Ik dacht aan een tijdelijke storing.MAAR: om 16:10 krijg ik een sms dat mijn extra GB al is opgebruikt!DAT IS GEWOON ONMOGELIJK !!We hebben ( t.t.z. vooral ik heb) het mobiele netwerk gebruikt.Vanmiddag heb ik een speedtest gedaan op 5G (super!), vrijdag heb ik een app gedownload, Waze gebruikt en nog wat dingen zoals mobiele bankverrichtingen en ook één foto opgeladen. Dat is alles. Of mischien nog wat kleinigheden links en rechts. Ik ben
Ik heb de iphone 16 pro max in pre order besteld de 13de. Ik was er als de kippen bij. Ik heb echter enkel een e-mail gehad “bevestiging wijziging” maar bij opvolging staat niets. Ik heb al enkele keren via pre order besteld en telkens problemen gehad. Kan er eens nagekeken worden als alles goed gaat?R4WEBSHOP045897495-1
Na jaren abonnement heb ik nog steeds een mobiele data van 5 GB.Kan ik als trouwe klant meer data krijgen zonder meerkost ?
Mijn nieuwe iPhone 16 Pro is zoek geraakt bij Bpost, hieronder de situatie: Vrijdag werd de iPhone bij mij thuis aangeboden, maar er was niemand thuis. Het pakket werd niet achter gelaten op de veilige plaats (wat ik wel nog begrijp), maar zou de volgende dag voor 11u geleverd worden in het pakjespuntDus zaterdag de Bpost app in de gaten gehouden wanneer het daar geleverd zou worden. Aangezien het om 11u nog altijd op onderweg stond, rond 11u45 toch eens gaan luisteren bij het pakjespunt. Daar hadden ze niets ontvangen en het zou diezelfde dag ook niet meer komen, aangezien Bpost al geleverd had. Bij thuiskomst direct telefonisch contact opgenomen met klantendienst Bpost en daar zeiden ze mij dat het pakket ingepland stond voor avondlevering bij mij thuis diezelfde zaterdag, ookal gaf de app iets anders aan.Uiteraard geen levering gezien die dag! Ondertussen staat het pakket in de Bpost app nog steeds “onderweg”Ik heb daarnet via Facebook contact gehad met Bpost en die wisten mij te ve
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.