Skip to main content

Vrijdag 29 november werd een glasvezelmodem geïnstalleerd en werd mijn glasvezelverbinding geactiveerd.  Het wijzigen van naam en wachtwoord van de wifi was toen niet mogelijk, maar dat zou na een tijdje mogelijk worden.  Ik kreeg het paswoord en er werd me gezegd dit via Proximus+ te doen.
Onderstaande screenshots van wat ik te zien krijg.
Van de helpdesk heb ik reeds tot 3x toe met mijn gsm moeten schudden.  Ik stuur ze dan deze screenshots door, tot nu toe zonder resultaat.  Telefonisch krijg ik ook geen oplossing aangeboden.

 

Alvast bedankt voor enig advies of verdere info...

 

 

 


@Kribie 

Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze hier de draad terug opnemen: Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens. In het veld "Ticket" kun je specifieke privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. de vraagstelling. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


@Martin 

‘t is gebeurd


Reageer