Skip to main content

IK zit sinds gisteren 14 uur zonder tv/nternet.  Eerst ou men een technieker langssturen, dan weer niet omdat men het zo kon oplossen.  Uiteindelijk antwoord Proximus dat er pas op 20/12 een herstelling zou zijn??? wat een service, en met de assistant krijg ik ook al geen respons

@nickgeens Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen: Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens. In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. de vraagstelling. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

PS: Eventueel zou dit een tijdelijke oplossing kunnen geven: Noodoplossing bij een internetstoring

Klantnummer ed staan ingevuld bij mijn profiel

@nickgeens 

Ik heb je aansluiting uitgemeten en stel vast dat de internetverbinding mogelijk moet zijn.

Werkt het internet inmiddels opnieuw?

Geert

nee, lichtje (broadband) op internetbox is groen

en nu zelfs terug rood

nog eens gereset en werkt eindelijk terug

nee, lichtje (broadband) op internetbox is groen

Ik meet een bbox3 uit, dat klopt dus niet.

Kan je eens nakijken of het klantnummer op je profiel het juiste is?

Geert

Opnieuw geen internet vanmorgend.. 🙄.  Klantnummer komt overeen met die op miojn facturen

Uitrusting
Internet Box
TV Box

Dit heb ik op mijn aansluiting te 2288 Bouwel (waar het niet werkt)

Mogelijk heeft u mijn aanlsuiting te Oostduinkerke nagemeten?

@nickgeens 

Ik heb nu inderdaad de aansluiting in Bouwel uitgemeten en stel vast dat je betrokken bent bij een algemene panne die ten laatste 20/12 hersteld zal zijn.

Hier kunnen we op dit moment helaas niets aan doen, enkel afwachten.

Ik verwacht dat na de herstellingswerken alles zeker en vast opnieuw goed zal moeten werken.

Geert

Reageer