@nickgeens Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen: Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens. In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. de vraagstelling. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
PS: Eventueel zou dit een tijdelijke oplossing kunnen geven: Noodoplossing bij een internetstoring
Klantnummer ed staan ingevuld bij mijn profiel
@nickgeens
Ik heb je aansluiting uitgemeten en stel vast dat de internetverbinding mogelijk moet zijn.
Werkt het internet inmiddels opnieuw?
Geert
nee, lichtje (broadband) op internetbox is groen
nog eens gereset en werkt eindelijk terug
nee, lichtje (broadband) op internetbox is groen
Ik meet een bbox3 uit, dat klopt dus niet.
Kan je eens nakijken of het klantnummer op je profiel het juiste is?
Geert
Opnieuw geen internet vanmorgend.. . Klantnummer komt overeen met die op miojn facturen
Uitrusting
Internet Box
TV Box
Dit heb ik op mijn aansluiting te 2288 Bouwel (waar het niet werkt)
Mogelijk heeft u mijn aanlsuiting te Oostduinkerke nagemeten?
@nickgeens
Ik heb nu inderdaad de aansluiting in Bouwel uitgemeten en stel vast dat je betrokken bent bij een algemene panne die ten laatste 20/12 hersteld zal zijn.
Hier kunnen we op dit moment helaas niets aan doen, enkel afwachten.
Ik verwacht dat na de herstellingswerken alles zeker en vast opnieuw goed zal moeten werken.
Geert